خانواده‌ای انگلیسی که برای فرار از زمستان کشورشان به مصر سفر کرده بودند با حادثه غم انگیز مرگ ناگهانی به خاطر بیماری شناسایی نشده مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،پدر و مادر دختری 3 ساله به نام جرجیا Fieldsend هنوز نمی‌توانند باور کنند که کودک آنها بطور ناگهانی جان خود را از دست داده است.


گفتنی است،در سال 2013 خانواده این کودک در یک مسافرت تفریحی در کشور مصر به سر می‌بردند که به طور ناگهانی دختر آنها دچار یک آنورسیم نادر مغزی شد که در اثر آن دچار خونریزی مغزی و مرگ در عرض کمتر از چند دقیقه شد.


بررسی‌ها نشان می‌دهند، پس از مرگ این کودک پزشکان از کبد، قرنیه  چشم و دریچه‌های قلب او برای پیوند به سایر افراد استفاده کرده‌اند.

پدر و مادر  او پس از افتادن ناگهانی کودکشان سریع او را به بیمارستان منتقل کرده حتی در طول راه به او تنفس دهان به دهان داده‌اند اما در بیمارستان نیز به دلیل شدت عوارض ناشی از عدم رسیدن اکسیژن این کودک جان خود را از دست داده است.

پس از مرگ این کودک اعضای بدن او به افراد بیمار پیوند زده شده است و والدین او خوشحال هستند که توانسته‌اند به افراد بیمار کمک کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: مرگ ، بیماری ، مغز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار