مدیرعامل شرکت ملی پست با انتشار پیامی، شهادت مبارز غیور، سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت محمود لیائی چنین آمده است:

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود خود می‌شتابند.

مردان بزرگی مانند سیدحسن نصراله وقتی قدم در راه مبارزه با ظالمان و زورگویان می‌گذارند تا از آرمان‌هایشان دفاع کنند، همواره منتظر شهادت و لقاء‌اله هستند.

شهادت مظلومانه سیدحسن نصراله دبیر کل مبارز و مقاوم حزب‌اله لبنان، لکه ننگ دیگری بر دامان صهیونیست‌های کودک‌کش، جنایتکار و حامیان کوردل آنان است. بی‌شک انتقام این جنایت و همچنین، شهادت هزاران انسان بی‌گناه در لبنان و فلسطین، به نصّ صریح قرآن بی‌پاسخ نخواهد ماند و با دستان پرتوان رزمندگان دلاور مقاومت اسلامی، به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید. 

گرچه لبنان امروز یکی دیگر از ابرقهرمان‌های عرصه جهاد و مقاومت خود را از دست داده است، اما جهادگران و مبارزان لبنانی در بین خود ده‌ها «نصراله» دیگر با همان عزم و صلابت و آماده پیوستن به صف مبارزه با اشغالگران و تروریست‌ها دارند. مردم دنیا باید بداند ملت‌های آزاده و بویژه جوانان غیور منطقه و مردم هوشیار لبنان امروز از هر لحظه بیداتر هستند و راه رهبر آزاده خود را ادامه خواهند داد.

امروز اینجانب به همراه تمامی کارکنان شرکت ملی پست در عزای این بزرگ مرد تاریخ مبارزه ۴۰ ساله با اشغالگران صهیونیستی به سوگ نشسته‌ایم و بار دیگر قسم یاد می‌کنیم همواره پاسدار آرمان‌های مجاهدانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و حمایت از ملت آزاده و مظلوم لبنان و فلسطین باشیم.

امید که هرچه زودتر خون این شهید آزاده به ثمر نشیند و شاهد اضمحلال و شکست کامل رژیم تروریستی صهیونیستی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار