کرمان؛

قاتلان مغازه دارکرمانی در دام پلیس آگاهی

3 نفر كه در قتل يك مغازه دار 36 ساله كرماني دست داشتند پس از بازگشت از سفر تفريحي شمال كشور در 30 كيلو متري شهر كرمان و در عمليات ضربتي پليس آگاهي استان دستگير شدند.

قاتلان مغازه دارکرمانی در دام پلیس آگاهیبه گزارش باشگاه خبرنگاران وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، خبر قتل مغازه دار كرماني توسط سه نفر كه يك نفر از آنان مسلح بود، در اواخر تابستان سال 1392 انتشار يافت.

بنا بر اظهارات شاهدان محلي سه نفر پس از شليك گلوله به مغازه دار مذكور ، سوار بر خودروي سفيد رنگ پژو پارس به سرعت از محل قتل متواري شدند و با مخفي كردن خود تا مدت هاي مديدي از ديد پليس به دور ماندند.

رئيس پليس آگاهي كرمان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس دليل عدم دستگيري سريع اين مجرمان در تاريخ وقوع قتل را مهاجرت به ديگر استان ها عنوان كرد و گفت: با تلاش هاي شبانه روزي عوامل اين پليس و مستند به اقدامات فني صورت گرفته مشخص شد متهمان براي تفريح به شمال كشور رفته اند.

سرهنگ حسن پور افزود: با استفاده از منابع اطلاعاتي، تاريخ دقيق مراجعت متهمان به شهرستان جيرفت و نيز نوع خودروي مورد استفاده آن ها مشخص شد، بنابراين دو تيم از عوامل پليس آگاهي كرمان به شهر باغين عزيمت كردند و به صورت نامحسوس در محل هاي مناسب مستقر شدند.

وي تصريح كرد: متهم كه براي سوخن گيري وارد پمپ بنزين باغين شده بود در فرصتي مناسب و با رعايت اصل غافلگيري دستگير شد.

حسن پور گفت: بعد از انجام بازجويي، متهم اصلي صراحتا به جرم انتسابي اقرار و محل اختفاي آلت قتاله را فاش كرد.

رئيس پليس آگاهي كرمان انگيزه قاتل از تير اندازي را ناشي از يك اقدام تلافي جويانه عنوان كرد و بيان داشت: قاتل چند ساعت قبل از تير اندازي با مغازه دار درگير مي شود و پس از درگيري اوليه، در نزاعي مجدد قتل به وقوع مي پيوندد.


انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.