معرفی آثار برگزیده در جشنواره مشکات

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 گفت: سومین دوره جشنواره مشکات با تجلیل از 33 اثر برگزیده در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به پایان رسید

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مراسم جشنواره مشکات اظهار کرد: جشنواره مشکات گامی موثر  و پر شکوه در جهت مشارکت عمومی در تحقق اهداف و رویکردهای مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات منطقه با حضور علوی معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش‌های شهروندی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سرگرد فیضی کارشناسان آموزش راهنمایی و رانندگی در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.

شایق بیان کرد: برگزاری جلسه شورای آموزش‌های شهروندی منطقه با حضور دبیر جشنواره، برگزاری جلسات توجیه جشنواره با مدیران مدارس منطقه، برگزاری جلسه هماهنگی آموزش‌های شهروندی در راستا مشکات سه، اعزام مدیران خانه‌های علم و زندگی به جلسه زمان میادین میوه و تره بار، آموزش‌ محورهای شش گانه جشنواره در مدارس و سراهای محله های 9 گانه، برگزاری کلاس‌های آموزشی محورهای شش گانه در مدارس و محله‌ها، بازدید از نواحی 4 گانه در خصوص فعالیت‌های اجرایی جشنواره، جمع آوری آثار جشنواره در مدارس منطقه همچنین برگزاری جلسه توجیهی جشنواره با حضور مدیران و صاحب نظران در مجموعه امام علی(ع) و بررسی داوری آثار ارسالی به دبیر خانه جشنواره بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 ادامه داد: منطقه 22 به عنوان دبیر خانه موضوعی سازمان کنترل کیفیت هوای تهران با 2 موضوع کاتالیست خودرو و موتور سیکلت برقی کار خود را آغاز کرد و در نهایت تعداد 10725 اثر در سطح منطقه در 6 محور ابلاغی به این دبیرخانه ارسال شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به تاکید بر جذب مشارکت‌های اجتماعی در حوزه مدیریت شهری افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری جشنواره مشکات اصلاح فرهنگ مردمی است که در کلان شهرهایی مانند تهران زندگی، مسائل و مشکلات ناشی از شهر نشینی مواجه هستند.

وی تاکید کرد: اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات نیز با  هدف تقویت و گسترش انگیزه‌های مشارکت جویی در میانم شهروندان منطقه 22 برگزار شد.

دبیر جشنواره مشکات در پایان گفت: جشنواره مشکات یک حرکت تدریجی و آموزشی در جهت بهبود زندگی در شهرهای مانند تهران است و قطعا حضور مردم در چنین جشنواره‌هایی، باعث ارائه و عملیاتی کردن ایده‌ها و راهکارهای مناسب برای مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: منطقه 22 ، مشکات ، اختتامیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
لطف کنید اثار برگزیده رو بگذارید ما هم ببینیم
آخرین اخبار