رئیس سازمان شهروندان جهانی در بازدید از منطقه 22 گفت: منطقه 22 نمادی از قرن 22 و از 3 بعد اصلی جذب گردشگر یعنب کوه، فضای سبز و آب را دارد و این موضوع پتانسیل این منطقه به منطقه‌ای گردشگری است.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران پروفسور کوواک یانگ هون رئیس سازمان شهروندان جهانی و هیئت همراهش که برای بازدید از فضاهای تفریحی گردشگری منطقه در این منطقه حاضر شده بود و در همین راستا ضمن بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران اظهار کرد: در همین راستا منابعی که در منطقه 22 موجود است، فرصت بی‌نظیری برای تهران فراهم آورده است.

وی افزود: این منطقه به لحاظ دارا بودن سه عنصر کوه، فضای سبز و آب، پتانسیل بسیار خوبی برای جذب گردشگری دارد و می‌تواند نگینی برای تهران باشد.

رئیس سازمان شهروندان جهانی تصریح کرد: در همین راستا موضوع جالب دیگری که در این منطقه وجود دارد این است که به لحاظ دسترسی منطقه به بزرگراه‌های متعدد، شهروندان این منطقه بدون برخورد با مشکا ترافیک و چراغ قرمز ، می‌توانند خود را به تفریح گاه‌های موجود برسانند.

وی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری دکتر قالیباف شهردار تهران به دلیل اقدامات در خور توجه در خصوص احداث پروژه‌های کلیدی و مهم در سالهای اخیر تاکید کرد: امروزه استفاده از سیستم‌های چند منظوره حمل و نقل ریلی و LRT  بسیار مهم به نظر می‌رسد که در خصوص سیستم‌هایی که مردم با بهره‌گیری از آنها بتوانند راحت‌تر در شهر تردد کنند.

یانگ هون در پایان گفت: منطقه 22 نیز ظرفیت استفاده از این سیستم‌ها را دارد و سیستم‌های چند منظوره حمل و نقل از جمله ترکیبی از مترو، تراموا، موتوریل، تله‌کابین  و غیره می‌تواند در جذب مخاطب و گردشگری در این محدوده از تهران تاثیرگذار باشد.

رئیس سازمان شهروندان جهانی یکی از طراحان اصلی شهرک اکباتان است و برای بار چهارم میهمان کشورمان شده بود و در پایان بازدید از منطقه 22 و زیبایی‌های منحصر به فردشف احداث مزرعه را برای استفاده بهینه از فضای سبز و زمین پیشنهاد کرد.

گفتنی است در این برنامه مولایی شهردار منطقه 22 و تنی چند از همکارانش در این منطقه ، کوواک و هیئت همراهش را همراهی کردند و شهردار منطقه 22 نیز در عین بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس و ابشار تهران، اطلاعاتی در خصوص این 2 پروژه خاص گردشگری برای مهمانان منطقه ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار