اصغر نقی‌زاده گفت: فیلم نامه محمد رضا آهنج را بدون خواندن پذیرفتم.

فیلمنامه محمدرضا آهنج را نخوانده پذیرفتماصغر نقی زاده بازیگر نقش سرگرد "براتی" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال "آسمان من" گفت: سرگرد براتی مسئول تقسیم کار افرادی است که در امنیت پرواز فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: محمد رضا آهنج کارگردان این پروژه را از زمان جنگ می شناسم و قبلا در سریال "راستش را بگو" با وی همکاری داشتم.

این بازیگر ادامه داد: کارگردان‌هایی را که از قبل شناخت دارم فیلمنامه را نخوانده، نقش را قبول می‌کنم چرا که می‌دانم با گروه خوب و حرفه ای کار می‌کنند.

نقی زاده ضمن اشاره به فعالیت تیم حرفه‌ای در "آسمان من" اظهار داشت: در این مجموعه گریم متفاوتی داشتم چون نسبت به دیگر نقش‌هایم جوان‌تر شده بودم.

این بازیگر افزود:‌ "آسمان من" بر اساس اتفاقات واقعی و تاریخی ساخته شده و آهنج سعی کرده به متن وفادار باشد و آن طور که در فیلمنامه آمده کار را جلو ببرد.

وی ضمن اشاره به این نکته که این پروژه کار سخت و سنگینی بود، تصریح کرد: "آسمان من" لوکیشن‌های ویژه‌ای داشت و فیلم برداری آن حدود 2 سال، 2 سال و نیم طول کشید.

نقی زاده در خصوص آشنایی با کار امنیت پرواز اظهار داشت:‌ در پروازهای داخلی و یا خارجی که می‌روم، افراد امنیت پروازی که حضور داشته از دوستان قدیمی من هستند که با هم در جبهه در یک لشکر بودیم و کمی از نحوه کارشان در امنیت پرواز اطلاعاتی را به من دادند.

وی عنوان کرد: بخشی از نقش به شناخت بازیگر نسبت به نقش خود و بخشی دیگر به شناخت نویسنده و  کارگردان در هدایت آ‌ن نقش به بازیگر برمی‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار