رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

«فوق‌ سری» رتبه نخست سریال‌های نوروزی را کسب کرد/ «در حاشیه» مهران مدیری به حاشیه رفت

سریال «در حاشیه» مهران مدیری این هفته هم با انتقادات پزشکان مواجه شد و این بار رئیس سازمان پزشکی نامه‌ای را در این خصوص خطاب به رئیس رسانه ملی نوشت.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش، روابط عمومی معاونت سیما در گزارشی کوتاه میزان رضایت مخاطبان از مجموعه‌‌‌های نمایشی را اینگونه اعلام کرد: مجموعه‌های تلویزیونی "فوق سری" شبکه یک، "در حاشیه" شبکه سه، "کلاه قرمزی" شبکه دو و "سر به راه" شبکه پنج به ترتیب رتبه اول تا چهارم را به لحاظ میزان بیننده و میزان رضایت کسب کرده‌اند؛ بر اساس آمار اعلامی توسط صدا و سیما، میزان بیننده و رضایت مردم از برنامه‌های سیما، بیش از سال گذشته بوده است.

در پی پخش برنامه‌هایی با محوریت نظام سلامت از صدا و سیما، رئیس کل سازمان نظام پزشکی نسبت به تخریب رابطه پزشک و بیمار و عواقب هر گونه واکنش احتمالی جامعه پزشکی به نهادهای امنیتی و قضایی هشدار داد.

دکتر علیرضا زالی به رئیس سازمان صدا و سیما نامه داد.

به رغم حاشیه‌هایی که سریال مهران مدیری از همان ابتدا با آن دست به گریبان بود، این سریال به آنتن رسید و هنوز هم پخش می‌شود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران مهمان اولین برنامه "نگاه یک" شبکه اول سیما در سال 94 بود، او پس از بازگشت از مذاکرات هسته‌ای ایران در لوزان سوئیس، درباره مذاکرات و نتایج آن در این برنامه صحبت کرد.

در دیگر رویداد این هفته، شش قسمت نخست سریال "آسمان من" که در تعطیلات نوروز پخش شده بود مجددا طی این هفته به صورت از شبکه افق پخش شد.

طبق اعلام روابط عمومی شبکه افق، درخواست‌های مکرر بینندگان سبب شد بازپخش شش قسمت نخست این سریال در کنداکتور شبکه افق قرار بگیرد.

سریال تلویزیونی "آسمان من" به کارگردانی محمدرضا آهنج با موضوع "امنیت پرواز" در 26 قسمت ساخته شده است.

در دیگر رویداد این هفته، خسرو فرحزادی بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون در سن 75 سالگی پس از سانحه رانندگی درگذشت.

وی متولد سال 1318 بود و در سریال تاریخی "معمای شاه" ساخته محمدرضا ورزی بازی داشت. از کارهای او می‌توان به سریال "روزهای زندگی"‌ و "آیینه" اشاره کرد، همچنین او در نمایش‌های رادیویی به عنوان کارگردان و بازیگر فعالیت داشت.

پیکر این هنرمند 19 فروردین ماه از مقابل تالار وحدت تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

تولید نماهنگ "ماه بدر" ساخته فرامرز گرجیان که زندگی سردار شهید اسماعیل دقایقی را روایت می‌کرد، به دلیل کمبود بودجه و نداشتن اعتبار در مرحله تدوین و مونتاژ متوقف شد.

فاطمه گودرزی بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان به عنوان مدیر نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس "مادر" معرفی شد.

در آستانه فرا رسیدن سالرزو شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی نمایش "صیاد دل‌ها" به کارگردانی رضا عمرانی از رادیو پخش شد.

رئیس صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی "سیدمحسن لطیفی" را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی منصوب کرد.

بنابراین گزارش؛ در هفته گذشته اعلام شد که مجموعه "گاهی به پشت سر نگاه کن" به تهیه‌کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری ویژه مبارک رمضان از شبکه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار