بازیگر "هومن پویا" در سریال "زخم" گفت: "هومن" در سریال "زخم" با تمام نقش‌های قبلی‌ام متفاوت است.

امیررضا دلاوری بازیگر "هومن پویا" در سریال "زخم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این سریال گفت: در سریال "زخم" نقش "هومن پویا" پسر عموی "الهام پویا" (لیلا قادری) را بازی می‌کنم نقش "هومن" از لحاظ حجم کوتاه است ولی شخصیت تأثیرگذاری بر روی کاراکتر "الهام" دارد.

وی افزود: "هومن" شخصیت پیچیده‌ای نیست بلکه فردی تحصیل‌کرده و پولدارو موجه‌ای است که نقش خواستگار دختر عموی خود را بازی می‌کند.

دلاوری تصریح کرد: "هومن" یکی از شخصیت‌های اصلی و ثابت سریال "زخم" است ولی نسبت به کاراکترهای ثابت دیگر این مجموعه نقش کمتری دارد در مقاطعی در ارتباط با عموی خود (همایون ارشادی) و بخشی از ارتباط خانوادگی الهام (لیلا اوتادی) را تشکیل می‌دهد.

وی در خصوص تفاوت این کاراکتر با نقش‌های قبلی خود اظهار داشت: نقش "هومن" با "چ" حاتمی‌کیا که در سال 1360 اتفاق افتاده و یا سریال "محمدرضا آهنج" که در نقش تروریست ایفای نقش می‌کنم بسیار متفاوت است.

این بازیگر ادامه داد:همچنین این نقش با نقش‌هایی که در سریال‌های "آب‌پرور" از جمله "هوش سیاه" و یا "عملیات 125 "هم تفاوت زیادی دارد.

دلاوری در خصوص سریال "هوش سیاه" و "زخم" بیان کرد: با گذشت زمان کمی از پخش سریال "زخم" بازخورد و عکس‌العمل خوبی از مردم دریافت کردیم . این سریال با "هوش سیاه" متفاوت است چرا که سریالی که در طی 15 روز پخش می‌شود تأثیرگذاری آن قطعا کمتر ازمجموعه‌ای است که در دو ماه پخش می‌شود.

دلاوری افزود: "هوش سیاه" در دو ماه پخش شد و به هر حال مخاطب بیشتری با آن سریال عجین شده و در ذهنش باقی مانده است.

وی در خصوص کار با "آب‌پرور" عنوان کرد: من در کارهای "مسعود آب‌‌پرور" بسیار لذت می‌برم چون او از جمله کارگردان‌هایی است که با آگاهی کاری را شروع می‌کند و سلیقه و آگاهی کافی از سلیقه مخاطب دارد.

گفتنی است: سریال "زخم" به کارگردانی "مسعود آب‌پرور" و تهیه‌کنندگی "محسن علی‌اکبری" هم‌اکنون از شبکه سه سیم در حال پخش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیگر ، سریال ، زخم ، شخصیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار