نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: دشمنان با تمامی ابزارآلات و امکانات خود اعم از ماهواره ،اینترنت و درصدد ترویج فساد و تغعیف دین اسلام هستند.

تهاجم فرهنگی بزرگترین تهدید جامعه اسلامیبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،آیت الله مجتهد شبستری امروز در دیدار با اساتید حوزه های علمیه استان، صدا وسیما و حوزه های علمیه را مهمترین ابزارهای مقابله با جنگ نرم دانست و تاکید کرد :باید با تهیه و نمایش فیلم های مستند،نمایش و توزیع نوشته های منطقی و سخنرانی های پرمحتوا توطئه های دشمن را خنثی کرد.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد:درصورتی که حوزه های علمیه تضعیف شوند دشمنان اسلام در تهاجم فرهنگی پیروز خواهد شد.

وی اظهار کرد: کسانی که مردم را تعلیم دهند و به سوی خدا هدایت کنند از بخشنده ترین بخشاینده ها و هم منزلت و مقام شهدا هستند و درصورتی که معلم نیکی ها باشند و با اخلاق ،اخلاصو اعمال خود موجب دوری از انحراف ها باشند محبوب ترین انسان ها در نزد خداوند و فرشتگان خواهند بود.

وي تعليم طلبه علوم اسلامي را با فضيلت تر از شب زنده داري و تحجر دانست.

آیت الله مجتهذ شبستری همچنین در آستانه نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) در دیدار با ستاد برگزاری نیمه شعبان شهرستان ملکان و کانون فرهنگی امام مهدی این شهرستان بزرگداشت شعائر دینی و تعظیم اسوه های فضیلت را از مهمترین سعادت های دنیا و آخرت دانست .

وی ولایت فقیه را شاخه مهمی از انتظار ولی عصر(عج) دانست و از تمامی مسئولین خواست با جذب و مشارکت جوانان و انتشار مقالات در زمینه ولایت فقیه دشمنان اسلام را مایوس نمایند.

امام جمعه ملکه نیز انتشار مجله های فرهنگی انتظار موعود و شکوفه های منتظر و برگزاری همایش انتظار موعود را از مهمترین اقدامات ستاد بزرگداشت نیمه شعبان شهرستان ملکان برشمرد.

حجت الاسلام زمانی افزود: 384 مقاله با محوریت انتظار در مورد مهدویت به دبیرخانه دومين همایش ملي انتظار موعود فرستاده شده است و این همایش در 10 خرداد ماه سالجاری در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.