پس از خطبه‌های نماز جمعه این هفته؛

فریاد مرگ بر آل سعود در سنندج طنین‌انداز شد

مردم نماز‌گذار سنندج پس از اقامه نماز جمعه این هفته و در راهپیمایی دشمن‌شکن جنایان رژیم آل سعود در یمن را محکوم وحمایت خودراازمردم بی دفاع یمن نشان دادند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، مردم خداجو و نماز‌گذار سنندج پس از اقامه نماز جمعه این هفته و همگام با دیگر هموطنان خویش در جای‌جای ایران اسلامی علیه جنایات رژیم آل سعود در یمن راهپیمایی کردند.

نمازگزاران سنندجی در اجتماعی پرشور و با پیمودن مسیر مسجد دارالاحسان و خیابان انقلاب این شهر با سردادن شعارهایی علیه رژیم آل سعود و حامیانش، جنایات گسترده نظامیان سعود در یمن را محکوم کردند.

سنندجی‌های ولایت‌مدار در شعارهایی با مضامین" آل سعود شرمت باد آمریکا و اسراییل ننگت باد" ، " مرگ بر آل سعود"،  یمنی حزب‌الله حمایتت می‌کنیم"، " شورایی از حزب‌الله برای کعبه‌الله ایجاد باید گردد"، " خون شهید می‌جوشد یمنی می‌خروشد"، " حریم امن خدا پناه مسلمین است"، " سلمان آمریکایی قاتل مسلمین است" جنایات سعودی‌ها در یمن را محکوم کردند.

حمل پارچه‌نوشته‌ها و تراکت‌هایی با مضامین " سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، " مسلمانان بیدارند از آمریکا و اسرائیل بی‌زارند"، " سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند و تصاویری از کشتار کودکان بی‌دفاع یمنی از دیگر اقدامات ضد سعودی بود که راهپیمایان بزرگترین شهر اهل سنت‌نشین ایران اسلامی در این راهپیمایی به منصه ظهور رساندند.

اجتماع راهپیمایان در میدان انقلاب شهر سنندج و اعلام همبستگی با مردم انقلابی و مسلمان یمن پایان‌بخش این حرکت ضد سعودی و ضد آمریکایی نمازگزاران سنندجی بود که با جوش و خروش جوانان مسلمان کردستانی همراه بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.