سمنان؛

پارک آبی سمنان در سراشیبی مشکلات

حسین خواجه بیدختی مدیر کل میراث فرهنگی سمنان گفت: پروژه پارک آبی استان سمنان در نیمه امسال به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی سمنان، جلسه ای با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد تا مشکلات پروژه مجموعه پارک ابی هتل پنج ستاره این استان مورد بررسی قرار گیرد، و هدف از این جلسه تدابیر در رفع مشکلات و فراهم کردن زمینه بهره برداری از این پروژه  گردشگری عنوان شد.

حسین خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی، استان سمنان، ابراز امیدواری کرد  واظهارداشت: این پروژه در نیمه اول امسال به بهره‌برداری خواهد رسیدکه بهره‌برداری این پروژه زمینه ساز رشد و رونق در گردشگری خواهد بود.

حسین سعدالدین فرماندار استان سمنان بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در سمنان کمبود مراکز تفریحی و اقامتی است برهمین اساس از مسئولان دستگاه‌های اجرای زیربط خواستار همکاری جهت رفع این مشکل اساسی را خواستار شدند.

وی اظهار داشت: مشکل اساس تعویق احداث پارک آبی نداشتن انشعاب آب و تأمین برق است که اگر این مشکل رفع شود این مجموعه در  آستانه بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است: این مجموعه با مساحت 17 هزار متر مربع در شش طبقه  اولین هتل پنج ستاره و پار ک آبی در استان سمنان است که دارای چهار سالن جهت برگزاری همایش‌ها و مراسم‌ها با ظرفیت پنج هزار نفر، 50 اتاق ، 10 سوئیت، رستوران و کافی شاب و سینمای پنج بعدی است. 


انتهای پیام/م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.