سمنان؛

تندباد با سرعت بیش از 100 کیلومتر شهرهای سمنان را در نوردید

دمای هوا در مناطق شمالی استان نیز کاهش چشمگیری داشته و در برخی مناطق به صفر درجه نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از وزش تندبادهای شدید در این استان خبر داد و گفت: بزرگترین این تندبادها به سرعت 105 کیلومتردر ساعت در شهرستان دامغان به ثبت رسید.

احمد طاهری با بیان اینکه این تندبادها از دیروز استان سمنان را در بر گرفتند، اظهار کرد: کانون این تندباد احتمالا در داخل کشور است و بخش وسیعی از استان و از جمله گرمسار و سمنان را دربرگرفته است.

وی از تغییر جهت این تندباد در استان خبر داد و افزود: خوشبختانه این تندباد در سمنان به سمت بیابان ها و مناطق جنوبی استان تغییر جهت داده و وارد مسیر شمالی استان که شهرستان های مختلف استان در آن واقع شده اند، نشده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه وزش این بادها معمولا در طول سال چندین بار در استان اتفاق می افتد، تصریح کرد: با وجود شدت بادها خوشبختانه تاکنون گزارشی دال بر واردشدن خساراتی به بخش های مختلف در استان به ستاد مدیریت بحران استان گزارش نشده است.

طاهری،از کاهش شدید هوا در مناطق شمالی این استان خبر داد و افزود: دمای هوا در مناطق شمالی استان نیز کاهش چشمگیری داشته و در برخی مناطق به صفر درجه نزدیک شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.