سمنان؛

اثبات هم پیمانی آل سعود با آمریکا و اسرائیل برای اكثر کشورهای منطقه و جهان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: هم پیمانی آل سعود با آمریکا و اسرائیل هم اکنون برای اكثر کشورهای منطقه و جهان به اثبات رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ،امام جمعه سمنان با تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت : امیر المومنین دومین شخصیت جهان اسلام بعد از وجود با برکت حضرت محمد(ص) هستند و وظیفه همه شیعیان است که در زاد روز مولود کعبه، آئین جشن و شادی را به بهترین شکل برگزار کنند.

خطیب نماز جمعه سمنان در تشریح مسائل بین المللی نیز به جنایات بزرگ آل سعود در یمن اشاره و تاکید کرد : تعیین جایزه 7500 دلاری برای هر بمبی که بر سر مردم مظلوم یمن ریخته شود، یک جنایت مشهود و معامله خونی آل سعود با جان مردم این کشور است.

وی ممانعت آل سعود از ورود هواپیما حامل دارو و وسایل پزشکی جمهوری اسلامی ایران به یمن را از جمله دیگر جنایتهای انسانی این حکومت برشمرد و خاطرنشان کرد: هم پیمانی آل سعود با آمریکا و هم کاسه بودن آن با اسرائیل هم اکنون برای تمام کشورهای منطقه و جهان به اثبات رسیده است.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به بزرگداشت روز معلم گفت: معلمان باید به شغل خود افتخار کنند که در واقع امانت دار بزرگترین امانت خداوند، یعنی فرزندان جامعه هستند و باید تلاش کنند که این امانت را طوری تربیت کنند که آداب،روش و منش دین مبین اسلام پس از ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر هم حفظ شود.

امام جمعه سمنان احترام به کارگران و حفظ حرمت و حقوق آنان را نیز طبق تعالیم اسلامی واجب دانست و با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد : به فرموده رهبری کلید حل مشکلات در داخل کشور و توجه به تولید داخلی است که در این زمینه کارگران نقش مهمی بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان عموم مردم شهید پرور هم استانی را به حضور باشکوه در ویژه برنامه های کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان دعوت کرد

انتهاي پيام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.