کبوتری: رکوردها را مبنای انتخابی تیم ملی قرار می دهیم/ غذا دیر به محل تمرینات می رسد

مربی تیم ملی روئینگ جوانان قایقرانی گفت: رکوردهای آتی ورزشکاران را مبنای انتخابی نفرات تیم ملی قرار می دهیم.

 طاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ورزشکاری به ارودی تدارکاتی جدید اضافه نشده‌است و با همین 8 نفر به تمرینات و اردوها ادامه خواهیم داد همچنین با توجه به رکوردهایی که از این به بعد ورزشکاران بدست خواهند آورد تیم ملی را خواهیم بست. 
 
وی افزود:تاکنون 30 اردوی تدارکاتی را گذراندیم ودر سال جدید وارد اردوی چهارم شدیم تا از این به بعد برای مسابقات بی وقفه تمرینات را ادامه دهیم مگر اینکه ورزشکاران با مشکل روادید یا امتحانات درسی روبه رو باشند که فقط در این صورت می توانند در تمرینات حاضر نباشند. 
 
کبوتری در خصوص تمرینات اجرایی در اردو گفت: تمرینات را تا به حال استقامتی طی کردیم و طی 4 روز آینده، همزمان با اردوی جدید به تمرینات سرعتی خواهیم پرداخت. 
 
مربی تیم ملی روئینگ جوانان در خصوص وضعیت ورزشکاران در تمرینات گفت: شرایط ورزشکاران خوب است همچنین مدام باید آنها را در تمرین زیر نظر داشته باشیم تا بتوانیم به نتایج درخشانی دست یابیم. 
 
وی در خصوص مسابقاتی که در آن شرکت خواهند کرد گفت:تیم زیر نظر من در حال تمرین هستند تا در مسابقات آسیایی که در چین برگزار می شود و مسابقات جهانی در برزیل شرکت کنند البته چیزی در این مورد هنوز فدراسیون اعلام نکرده است و احتمال دارد تغییر یا لغو یکی از مسابقات امکانپذیر باشد. 
 
کبوتری در خصوص وضعیت اردو تصریح کرد: اردو از وضعیت خوبی برخوردار است فقط چون خارج از مجموعه تمرین می کنیم کمی در مذیقه هستیم و غذا دیر به محل تمرین می رسد. 
 
انتهای پیام/ 
 
برچسب ها: روئینگ ، انتخابی ، کبوتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار