فرماندار شهرستان شمیرانات با بیان اینکه باغات شمیرانات به شکل جدی تهدید می شوند گفت: افراد متخلف و سود جو و قانون گریز به باغات شهرستان رحم ندارند.

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان گفت : منابع طبیعی و ساختار جغرافیایی با وجود مکان های تاریخی در پیشانی پایتخت از مناطق اصلی و مورد هدف گردشگران بومی پایتخت و حتی کشور است .

فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر اینکه باغات شمیرانات به شکل جدی تهدید می شوند ، تصریح کرد : افراد متخلف و سود جو و قانون گریز با پرش از مانع قانون به دنبال بهره بردن اقتصادی از منابع طبیعی شهرستان می باشند و این بار به باغات شهرستان رحم ندارند .

خان محمدی باغات شهرستان شمیرانات را نه تنها محل گردشگری بلکه منبع تولید محصولات کشاورزی معرفی نمود و افزود : سیب شمرونی در کل کشور معروف است و حتی زمینه برای صادرات این محصول وجود دارد ولی تعرض به باغات شمیرانات در این راستا مانع تراشی می کند .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت : جلوگیری از تغییر کاربری باغات در شهرستان شمیرانات در دستور کار مدیریت شهرستان قرار دارد تا باغات این منطقه به خوبی حفظ و حراست شوند .

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.