رايانه، اندرويد و ios؛

بسته نرم افزاری برای عكاسی و تدوين تصاوير

بهترين روش براي ثبت لحظات تصويربرداري است، حال اگر دوست داريد كه اين ثبت لحظات به صورت بهتري انجام گيرد، برنامه هاي معرفي شده در اين گزارش را دريافت كنيد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ در حال حاضر با پيشرفت فناورهاي موجود در تلفن‌هاي همراه مي‌توان گفت كه گوشي‌ها و تبلت‌ها را مي‌توان به عنوان يك دوربين عكاسي و تصويربرداري حرفه اي استفاده كرد. در اين مجموعه براي شما كاربران گرامي تعدادي نرم افزار حرفه اي براي عكاسي و ويرايش آن ها جمع آوري كرده ايم.


بزرگنمایی تصویر تا ١٢ برابر، بدون کاهش کیفیت
بعضی مواقع شاید خواسته باشید از راه دور یک عکس بگیرید ولی به محض زوم کردن کم کم تصویر شما مات و مات‌تر می‌شود تا جایی که تصویر شما کاملا بی کیفیت می‌شود. شاید گرفتن عکس در آن شرایط کمی سخت باشد و شما نتوانید خود را به شئ مورد نظر نزدیک کنید. مثلا دوست دارید یک عکس زیبا و با کیفیت از یک شب مهتابی از ماه بگیرید ولی به محض زوم کردن با افت شدید کیفیت عکس مواجه می‌شوید این بار صفحه دریچه برای این مشکل شما چاره‌ای یافته است و با یک نرم افزار بسیار کم حجم اما پرکاربرد این مشکل را برای شما حل کرده است.

زوم عکس

Camera Zoom یکی از پر طرفدارترین نرم افزار در استور آیفون می‌باشد.کاربران زیادی این نرم افزار را دانلود و استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های که این نرم افزار دارد رایگان بودن آن است که یک نقطه مثبت برای این نرم افزار عکاسی می‌باشد. سوال اینجاست که این نرم افزار چه قابلیت هایی دارد؟
 به محض ضربه زدن به صفحه عکس گرفته می‌شود

زوم عکس

تایمر سه زمانه 3، 10، 20، قابلیت زوم تا 12 پیکسل، تنظیم خودکار دوربین برای دریافت بهترین کیفیت عکس، یک دوربین پیشنمایش عکس و اجازه گرفتن برای ذخیره تصویر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار می‌باشد. شما می‌توانید به صورت رایگان این نرم افزار را از صفحه دریچه فناوری دانلود کرده و عکس‌های با کیفیت بگیرید.

 • دانلود و مشخصات فایل



 • حجم: 1.31 مگابایت
 • نسخه: 4.1.2
 • اجرا در: iOS 6.0 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 




تصاویر پانوراما با کیفیت HD بگیرید + دانلود نرم افزار
 آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید با دوربین آیفون خود از یک منظره بزرگ عکس بگیرید اما به خاطر بزرگی منظره نتوانسته باشید این کار را انجام دهید؟ شما می توانید با این نرم افزار تبدیل به حرفه ای ترین عکاسان بشوید زیرا این نرم افزار پر کاربرد این امکان را به شما می دهد که به صورت 360 درجه از تمامی محیط اطراف خود بدون افت کیفیت آن هم با کیفیت HD عکس پانوراما بگیرید.
از ویژگی های شاخص این نرم افزار عکاسی می توان به تهیه تصاویر HD آن اشاره کرد. تازه علاوه بر این ویژگی ها می توان به ویرایش تصاویر نیز اشاره کرد که می توانید بر روی عکس ها تغییراتی از جمله تغییر سایز و حجم عکس، انداختن تصاویر بروی قاب های متنوع و... اشاره کرد.



 

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم:  5 مگابایت
 • نسخه: 4.6.1
 • اجرا در: ios 6.0 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 




ساخت تصاوير رويايي
این برنامه به شما اجازه می دهد تا دو عکس را با هم ترکیب کرده و افکت های جالبی به عکس خود بدهید. با استفاده از این برنامه می توانید برای تصاویر پروفایل خود در شبکه های اجتماعی تصاویر فوق العاده حرفه ای بسازید. سپس دیگر نیازی به کار با برنامه هایی مانند فتوشاپ برای ساخت تصاویر نخواهید داشت.

yjc.ir

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 7.21 مگابایت
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • امتیاز: 




ACDSee نرم افزاری برای ویرایش حرفه ای تصاویر براي رايانه
نرم افزار ACDSee  یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر است، که می توان آن را از لحاظ امکانات با برنامه فتوشاپ مقایسه کرد، اما مزیت اصلی نرم افزار نسبت به فتوشاپ حجم کمتر است که فضای کمتری از هارد دیسک و رم رایانه را اشغال می کند. برنامه ابزارهای فوق العاده قدرتمندی را برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: ابزار واترمارک و قرار دادن نوشته بر روی تصاویر، روتوش، تنظیم کنتراست، ابزار حرفه ای برش و سایز کردن، افکت، قاب و ... . توجه داشته باشید که نرم افزار ACDSee دارای نسخه‌های متنوعی است که در این گزارش قصد معرفی نسخه ACDSee Photo Editor که مخصوص ویرایش حرفه ای تصاویر است را داریم. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از صد فرمت رایج، امکان تبدیل فرمت‌ها به یک دیگر، محیط کاربری ساده و ... اشاره کرد.





ورژن: 6.0.359
حجم نرم افزار: 65.1 مگابایت




عکاسی حرفه ای با Camera FV-5
شاید شما هم از دوربین گوشی خود به عنوان یک دوربین عکاسی حرفه ای استفاده می کنید و توقع دارید تصاویری با بهترین کیفیت و ویژگی را خلق کنید. این نرم افزار Camera FV-5 می تواند خلاقیت و کیفیت را به لنز دوربین گوشی اندرویدی شما هدیه دهد. برنامه با قرار دادن ابزارها، پارامترها و افکت های گوناگون در اختیار شما،کمک می کند تا بهترین تصاویر هنری را ایجاد کنید. در ضمن برنامه قادر است که تصاویر تهیه شده را با فرمت های jpg و png ذخیره کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری ساده، امکان تنظیم رنگ بندی صفحه، افکت های زیبا و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

 


قابل اجرا در اندروید: 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 10.6 مگابایت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار