عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ملت ایران خواستار برخورد جدی با مسببان واقعه فرودگاه جده و خواهان جلوگیری از تکرار این قبیل وقایع هستند.


"حسین انواری" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به وقایع فرودگاه جده عربستان اظهار داشت: مواضع رهبری در این خصوص روشن است ، هتک حرمت زائرین بیت‌الله الحرام به هیچ وجه و تحت هیچ شرایط توجیهی مورد تأیید نیست. 

عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: خود سعودی‌ها نیز این بی‌حرمتی را مایه آبروریزی می‌دانند و طبق آخرین اطلاع این اقدام عملی خودسرانه بوده است که توسط مأمورین فرودگاه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ما پیگیر خواهیم بود و مقامات وزارت خارجه، سازمان حج و زیارت و سایر مقامات دولتی در قبال این موضوع بی‌تفاوت نخواهند بود، تصریح کرد: در هر جای دنیا نیز در صورت برخورد تحقیرآمیز با مسافران ایرانی این برخورد با شدیدترین واکنش روبرو می‌شد.

انواری در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران از پیگیری‌ها به دنبال نتیجه هستند خواه این پیگیری‌ها به روش احضار کاردار و یا تذکر کتبی و شفاهی باشد و یا هر روش دیگری که دولت تشخیص دهد از عزت و کرامت نظام دفاع شود در همین راستا  ملت ایران خواستار برخورد جدی با مسببان واقعه فرودگاه جده و خواهان جلوگیری از تکرار این قبیل وقایع هستند.

 انتهای پیام/                          

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار