مجموعه کتاب‌های «قصه‌های محبت» به قلم «محمود حکیمی» هم اکنون در مرحله‌ی ویرایش قرار گرفته است.

محمود حکیمی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت ارائه چهره اسلام به جهان گفت: امروزه با کارهای داعشی‌ها و سلفی‌ها که سعی در ارائه چهره‌ای خشن از اسلام به جهانیان دارند، ما باید تمام ظرفیت خود را به کار بگیریم تا اصل این دین آسمانی را که چیزی به جزء مهر و محبت نیست را شفاف‌تر از همیشه به همه بشناسانیم.
 
وی افزود: من هم با در نظرگیری ضرورت ارائه ذات اسلام به جهانیان، درصدد انتشار مجموعه کتاب‌هایی با عنوان "قصه‌های محبت" از دریچه‌ی انتشارات سروش برآمده‌ام.
 
این نویسنده ادامه داد: این مجموعه کتاب‌ها که نگارش آنها از سوی انتشارات سروش سفارش شده هم اکنون در مرحله‌ی ویرایش قرار  گرفته‌اند.
 
حکیمی اظهار داشت: مجموعه کتاب‌های "قصه‌های محبت" با موضوع مباحث مرتبط با زندگی 14 معصوم نوشته شده‌اند.
 
وی افزود: من به احتمال زیاد با کتاب‌های "سلحشوران علوی" و "سوگند مقدس" که قول‌هایی مبنی بر انتشار آنها تا یک ماه دیگر از سوی انتشارات "به‌ نشر" داده شده به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌روم.
 
این نویسنده اظهار داشت: کتاب‌های "سلحشوران علوی" و "سوگند مقدس" قبل از این در مجله‌ی درس‌هایی از مکتب اسلام چاپ شده‌اند.
 
حکیمی ادامه داد: کتاب‌های "بانگ بیداری"، "در جستجوی حقیقت"، "سرودهای رهایی"، "در سرزمین یخبندان" و "بازگشت به قرآن" هم‌اکنون در نوبت انتشار این مجله قرار گرفته‌اند.
 
وی تصریح کرد: کتاب "بازگشت به قرآن" با هدف مقابله‌ی فرهنگی با تبلیغات وسیع شبکه‌های ماهواره‌ای برای گرایش هر چه بیشتر جوانان به مسیحیت و ادیان دیگر منتشر می‌شود.
 
این نویسنده خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر کتابی با عنوان "تشیع، اسلام راستین" را از دریچه‌ی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر کرده‌ایم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار