کتاب "چشم و چراغ بهار" که به همت "میر جلال الدین کزازی" گرد آوری شده در آخرین روزهای سال 1393 منتشر شد.

"میر جلال الدین کزازی" نویسنده، پژوهشگر و مترجم پیشکسوت کشورمان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتابهای "دمی بی خویشتن با خویشتن" در زمینه‌ نهان گرایی و راز آشنایی و "وخشور ایران" در آخرین روزهای سال 1393 منتشر شدند. 

وی افزود: کتاب "وخشور ایران" داستانی بلند برپایه سرگذشت زرتشت بوده و به دنبال استقبال چشمگیر مردمی در کمتر از یک ماه نایاب شده و به چاپ دوم رسید.

این نویسنده ادامه داد: رخداد نایابی یک کتاب منتشر شده در کمتر از یک ماه در کشور ما بی پیشینه بوده است، البته کتاب‌های "پدر ایران" و "فرزند ایران" نیز از سوی مردم با اقبال زیادی مواجه شده بود. 

کزازی اظهار داشت: "یورکنامه نو" عنوان کتاب دیگر منتشر شده در روزهای آخر سال گذشته بوده که برای نخستین بار در تاریخ ادب فارسی به ارائه یک گزارش سفر در قالب قصیده پرداخته است. 

وی افزود: این کتاب گزارش سفر به نیویورک را در چهارچوب یک قصیده 270 بیتی در دسترس مخاطبان خود قرار داده است. 

این مترجم خاطر نشان کرد: کتابهای "چشم و چراغ بهار" و "پرند و پلاس" هم در روزهای واپسین سال 1393 منتشر شده و راهی بازار کتاب شدند. 

گفتنی است؛  کتاب‌های "وخشور ایران"، "یورکنامه نو"، "چشم و چراغ بهار" و "پرند و پلاس" به ترتیب از دریچه ناشرانی چون "معین"، "یار دانش"، "دیباچه" روانه بازار کتاب شده‌اند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار