نماینده دموکرات کنگره آمریکا با رای گیری در‌خصوص طرح ضد ایرانی مخالفت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  به نقل از پرس تی وی؛ "باربارا باکسر نماینده دموکرات کنگره آمریکا " نامه ای به "باب کورکر" رئیس کمیته روابط خارجی سنا ارسال کرد و از او خواست نمایندگان کنگره را برای به تعویق انداختن رای گیری طرح ضد ایرانی قانع کند.

"باکسر"  در این خصوص نوشت: نمایندگان کنگره وظیفه دارند به تمامی اظهار نظرها درباره یک موضوع مشخص گوش دهند و سپس تصمیم گیری کنند. رای گیری درباره طرح ضد ایرانی کنگره یک اقدام غیر‌مسئولانه است و نباید تا روشن شدن نتیجه نهایی توافق هسته ای با ایران، راجع به آن تصمیم گیری شود.

طرح ضد ایرانی کنگره آمریکا سه شنبه آینده در کمیته روابط خارجی سنا به رای گذاشته می‌شود؛ اما مخالفان از این کمیته درخواست کردند تا مشخص شدن مفاد توافقنامه نهایی مانع از برگزاری این رای گیری شود. این کار از دیدگاه آنها تلاشی برای برهم زدن ماهها تلاش در پایان دادن به اختلاف نظرهای هسته ای غرب و ایران است.

درصورتیکه 67 نماینده سنا به طرح ضد ایرانی کنگره آمریکا رای مثبت دهند دیگر باراک اوباما اجازه وتوی آن را نخواهد داشت. نمایندگان افراطی کنگره به دنبال کسب 67 رای مثبت مجلس سنا هستند تا تلاش اوباما را برای امضای توافقنامه هسته ای با ایران ناکام بگذارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایران ، توافق ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار