جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از اجراي طرح ضربتي پليس براي مبارزه با سرقت خبر داد و گفت : با اجراي اين طرح 15 سارق شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ،سرهنگ مراد جعفري گفت : طرح ضربتي مبارزه با سرقت به منظور بمنظور ارتقاء احساس امنيت سطح استان اجرا شد .

وي اضافه كرد: ماموران انتظامي يگان هاي مختلف استان با گشت‌زنيهاي هدفمند محسوس و نامحسوس و استقرار در نقاط از پيش تعيين شده، موفق شدند 15 سارق منزل ، خودرو ، داخل خودرو و اماكن را شناسايي كنند.

اين مقام انتظامي افزود: معضل مواد مخدر با پديده سرقت رابطه مستقيم داشته و اغلب سرقت هايي كه در سطح استان اتفاق مي افتتد توسط افراد معتاد و به منظور تهيه مواد مخدر صورت مي گيرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه بيشتر سارقان دستگير شده اعتياد به مواد مخدر دارند گفت : اين طرح در سطح شهرستان زنجان و شهرستان هاي ، ابهر ، خرمدره و خدابنده اجرا شد.

جعفري با اشاره به اينكه همكاري مردم و پليس جرائم را كاهش مي دهدتصريح كرد : در اين طرح هفت سارق و خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان زنجان ،6 سارق منزل و خودرو در شهرستان هاي خرمدره و ابهر و دو سارق در خدابنده دستگير شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: پليس با تمام امكانات و نيروهاي خود در راستاي برقراري نظم و امنيت مطلوب در خدمت مردم بوده و با افرادي كه بخواهند به نوعي نظم وامنيت را بر هم بزنند برابر قانون و به شدت برخورد مي كند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.