فرمانده انتظامي ملکان آذربايجان شرقي از انهدام باند سه نفره سرقت از طلافروشي‌ها و کشف هشت فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ رمضان اللهورديان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز گفت: اواخر مرداد ماه سال 93 يک باب مغازه زرگري واقع در شهرستان ملکان توسط سه سارق با استفاده از يک دستگاه خودرو سواري مورد سرقت قرار مي‌گيرد که بلافاصله عوامل گشت پليس در کوتاهترين زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام شده ولي سارقان قبل از رسيدن ماموران از محل متواري مي‌شوند.

سرهنگ اللهورديان افزود: با وجود فرار سارقان، پرونده سرقت از طريق آگاهي شهرستان مورد پيگيري قرار گرفت تا اينکه در تعطيلات نوروز 94 بنا به گزارش رسيده به پليس، مبني بر اينکه سه فرد مشکوک با يک دستگاه خودرو سواري قصد فروش طلاجات را دارند، با هوشياري و حضور بموقع عوامل آگاهي شهرستان، متهمان در محل، دستگير و مورد بازرسي قرار گرفتند که تعداد يک عدد انگشتر طلاي مسروقه نيز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامي ملکان ادامه داد: متهمان به منظور بررسي و انجام تحقيقات و اقدامات تکميلي به پليس آگاهي شهرستان منتقل شده و در بازجويي‌هاي اوليه هرگونه اتهام سرقت را انکار کردند.

وي اظهار داشت: پس از استعلام سوابق کيفري مشخص شد يکي از متهمان که هويت خود را جعلي عنوان کرده داراي 11 فقره سابقه کيفري و دو متهم ديگر هر کدام 3 فقره سابقه کيفري دارند که در مواجهه با دلايل و مدارک موجود لب به سخن گشوده و به هشت فقره سرقت در شهرستان بناب اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي ملکان در پايان تصريح کرد: متهمان پرونده با صدور قرار مناسب از طريق شعبه دوم دادياري دادسراي ملکان روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.