رودهن؛

نوار کمپ های ترک اعتیاد غیر مجاز پردیس باید قطع شود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : نوار رشد قارچ گونه کمپ های ترک اعتیاد به ویژه در بومهن باید در شهرستان پردیس قطع شود .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد کمپ های ترک اعتیاد در بومهن گفت : متاسفانه شمار کمپ های ترک اعتیاد از مساجد و مکانهای فرهنگی در پردیس بیشتر است .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : کمپ های ترک اعتیاد در بومهن نیز رشدی قارچ گونه دارند و باید این نوار با فرهنگسازی پیامد های تخریبی استفاده از مواد محرک در جامعه قطع شود تا در آینده شاهد حتی وجود یک کمپ هم نباشیم .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه رشد کمپ های ترک اعتیاد غیر مجاز سیمای شهر را غبار آلود خواهد کرد ، اضافه کرد : کمپ های ترک اعتیاد غیر مجاز به گسترش غضای آسیب های اجتماعی در جامعه دامن زده است .

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت : نیروی انتظامی در کنار اداره بهزیستی باید سرعت عمل بیشتری در پلمب این کمپ ها داشته باشند .


خلاء های فرهنگی و گردشگری پردیس باید رفع شود

امام جمعه پردیس گفت : پردیس در حاشیه جاده ترانزیتی قرار دارد و در ایام تعطیلات ملی و مذهبی میزبان انبوه مسافر است و باید در این راستا کمبود ها و خلاء های موجود را برطرف کرد .

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد وضعیت شهرستان پردیس گفت : مسافران زیادی مناطق دیدنی و گردشگری پردیس را به عنوان تفریگاه خود انتخاب کرده اند و در مناطق مختلف این شهرستان مستقر شدند .

امام جمعه پردیس در ادامه این مطلب افزود : جاجرود با برخورداری از رودخانه و پل شاه عباسی و سد لتیان و سایر تفرجگاهها بستر استقرار موج گسترده گردشگر و مسافر نوروزی در تعطیلات نوروز 94 بوده است .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه ستاد نوروزی پردیس از ساختاری فعال برخوردار است ، تصریح کرد : نهاد هاو ادارات مختلف در محدوده ستاد نوروزی پردیس با برخورداری از امکانات و تجهیزات مورد نیاز فضایی مناسب و مطلوب را برای مسافران نوروزی فراهم کردند .

امام جمعه پردیس در خاتمه تقویت زیر ساخت های فرهنگی و گردشگری را در پردیس یکی از سیاست های الزامی و مهم و اولویت دار برشمرد و اظهار داشت : پردیس در حاشیه جاده ترانزیتی قرار دارد و در ایام تعطیلات ملی و مذهبی میزبان انبوه مسافر است و باید در این راستا کمبود ها و خلاء های موجود را برطرف کرد .

انتهای پیام/ق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.