فرماندار شهرستان پردیس گفت : منطقه اوزون تپه بومهن به عنوان مهد ساخت و ساز های غیر مجاز به غده ای سرطانی در بستر مدیریت شهرستان پردیس تبدیل شده است.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مسائل مربوط به منطقه "اوزون تپه " بومهن گفت :این منطقه بستر ساخت و ساز‌های غیر مجاز در دهه‌های گذشته بوده است ولی بخاطر نبود نظارت درست و کافی و دقیق شاهد ساخت و ساز‌های غیر مجاز بودیم .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : فعالیت‌های عمرانی غیر مجاز در این منطقه نه تنها برای مدیریت شهر بلکه برای نهاد‌های قانون گذار مانند قوه قضائیه و نیروی انتظامی نیز به عنوان بستر آسیب‌های اجتماعی مشکلاتی را پدید آورده است .

حیدری منطقه اوزون تپه بومهن را اراضی متعلق به اوقاف و بنیاد مستضعفان دانست و اضافه کرد : بخاطر عدم نظارت این دو نهاد انقلابی اراضی متعلق به آنها به مهد ساخت و ساز های غیر مجاز تبدیل شده است .

فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت : اگر نظارت درست و کافی بر روند نگهداری و حراست از این اراضی وجود داشت شاهد تبدیل اوزون تپه به غده سرطانی برای مدیریت شهرستان نبودیم .

ستاد نوروزی پردیس با جامه ای مجهز در نوروز خدمات رسانی کردند

فرماندار شهرستان پردیس گفت : پایگاههای سیار آتش نشانی و اورژانس و حوزه سلامت در تعطیلات نوروزی در قالب ستاد نوروزی خدمات خوب و مطلوبی را به مسافران نوروزی ارائه کردند .

مرتضی حیدری در مورد فعالیت ستاد نوروزی پردیس در تعطیلات نوروزی گفت : مدارس شهرستان پایگاه اسکان مسافران نوروزی با برخورداری از تجهیزات کامل و مورد نیاز بودند .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : پایگاههای سیار آتش نشانی و اورژانس و حوزه سلامت در تعطیلات نوروزی خدمات خوب و مطلوبی را به مسافران نوروزی ارائه کردند .

حیدری با تاکید بر اینکه نظارت بازرسان اصناف به ویژه در کنترل بازار و سلامت غذایی با نظارت بر وضعیت رستوران ها در تعطیلات نوروز شدت بیشتری دارد ، تصریح کرد : اداره صنعت و معدن و تجارت با برخورداری از وظیفه ذاتی در کنترل بازار با افراد متخلف در این راستا برخورد قانونی خواهند کرد .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : با وجود بنگاه های مسکن واملاک در شهرستان کمیته اصناف برای رفع موج نابه سامانی در بازار نظارت بر آنها از سایه گسترده ای برخوردار است .

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۲۱:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
بجای اینکه اوزون تپه رو بگین غده سرطانی ب فکر مردمی ک اونجاهستن و دارن بافقرزندگی میکنن باشین بدون داشتن هیچگونه رفاه و اسایشی وترس ازاینکه شهرداری بیادو خونه هاشونو خراب کنه و اونا اواره بشن.