رودهن؛

مسئولان به داد آلایندگی زیست محیطی روستاهای بومهن برسند

رئیس شورای بخش بومهن گفت : مسئولان باید در کنار نگاه ویژه به تقویت زیر ساخت ها در ابعاد مختلف به داد آلایندگی زیست محیطی روستاهای بومهن برسند .

محمد خرمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت روستاهای بومهن بخشی از شهرستان پردیس گفت : با وجود محدودیت در سرانه های آموزشی و پرورشی در پردیس و نبود این جنس از زیر ساخت ها در روستاها در ایام مدرسه شمار ی از دانش آموزان از روستاها به سمت شهر بومهن روانه می شوند .

رئیس شورای بخش بومهن در ادامه این مطلب افزود : ظرفیت مدارس در بومهن از میزان استاندارد تعریف شده فراتر رفته است و به همین دلیل زیر ساخت های آموزشی و پرورشی در این بخش از شهرستان پردیس از ساختاری فرسوده برخوردار می باشد .

خرمایی با تاکید بر اینکه نه تنها در حوزه آموزشی و پرورشی بلکه در بخش های دیگر روستاهای بومهن با مشکلاتی مواجه می باشند ، تصریح کرد : آلودگی های زیست محیطی نیز روستاهای این بخش از شهرستان پردیس را تهدید می کند .

رئیس شورای بخش بومهن در خاتمه اظهار داشت : آلایندگی صنایع در شهرستان به عنوان موجی تخریی روستاهای پردیس را با خطرات چشمگیری مواجه نموده است و باید مسئولان فکری در مورد این معضل کنند .

انتهای پیام/ق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.