رئیس شورای شهر رودهن گفت : مذاکرات هسته ای را با وجود مانع تراشی های غرب و در راس انها امریکا باید موفقیت آمیز برشمرد زیرا قدرت های جهان بخاطر اقتدار ایران پای میز مذاکره با نظام جمهوری اسلامی ایران نشسته اند .

علی رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد روند مذاکرات هسته ای ایران ، گفت : دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست های خارجی در موضع مذاکرات هسته ای استقامتی قابل تحسین را از خود نشان داد.

رئیس شورای شهر رودهن در ادامه این مطلب افزود : مذاکرات هسته ای را با وجود مانع تراشی های غرب و در راس انها امریکا باید موفقیت آمیز برشمرد زیرا قدرت های جهان بخاطر اقتدار ایران پای میز مذاکره با نظام جمهوری اسلامی ایران نشسته اند .

عسگری با تاکید بر اینکه نفوذ و اقتدار ایران اسلامی در جریان های سیاسی نه تنها منطقه بلکه جهان محصول جبهه دفاع مقدس و سنگر دیپلماسی خارجی دولت تدبیر و امید با تلاش های ارزشی ظریف و تیم مذاکره کننده ایرانی است ، تصریح کرد : ایران اسلامی از تنگنا های تحریم و سایر فشار های دشمن با تدابیر مقام معظم رهبری وحدت دولت و ملت با موفقیت عبور کرده است .

رئیس شورای شهر رودهن با اشاره به پیشرفت و دست یابی به فناوری روز دنیا در عرصه های مختلف زیر سایه سنگین تحریم ها ، اضافه کرد : ایران اسلامی بر فشار های دشمن از جنس تحریم ها توانسته مرز های تعالی و رشد را با خودکفایی در حوزه های مختلف علمی و فناوری نظامی و غیره طی کند .

عسگری در خاتمه اظهار داشت : برای اقتدار ایران اسلامی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی فرزندان این مرز و بوم خون های خود را نثار کردند تا در این شرایط قدرت های بزرگ دنیا با ایران پای میز مذاکره بیایند .

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.