امام جمعه شهرستان پردیس؛

مساجد جامع پردیس محل برپایی مراسم پر فیض اعتکاف

مساجد جامع پردیس محل برپایی مراسم پر فیض اعتکاف است و در این راستا شهرداری نیز باید به معتکفین خدمات ارائه دهد .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مراسم اعتکاف گفت: نور اعتکاف به عنوان هدیه‌ای آسمانی برای مومنان در آسمان ایران اسلامی نور افشانی می‌کند.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود: مساجد کشور در سال 94 گام نخست بستر مراسم اعتکاف همانند دهه های گذشته در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به اعتکاف به عنوان محدوده‌ای که انسان غبار گناهان خود را از چهره پاک کند، تصریح کرد: مومنان در ماه‌های رجب و شعبان و رمضان می توانند با دوری از گناه، ریسمان الهی را محکم تر از ایام دیگر سال بفشارد.

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت :مردان و زنان از این عبادت الهی در شهرستان استقبال می کنند و مساجد مهم با برخورداری از ساختار جامع در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و استقبال جوانان از این مراسم خوب بود.

شهید استاد مرتضی مطهری دانش آموخته مکتب ولایت فقیه بود

امام جمعه پردیس گفت : شهید استاد مرتضی مطهری دانش آموخته مکتب ولایت فقیه بود و با نمره شهادت از مکتب انقلاب و دانشگاه حاکمیت مبتنی بر ولایت فقیه کارنامه قبولی دریافت کرد.

حجت الاسلام حسین توسلی در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت : روحانیون مبارز صفحات زیادی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به خود اختصاص داده‌اند .

امام جمعه پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : شهید بهشتی‌ها زیر سایه رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و به پشتوانه قوی ملت، زنجیرهای استبداد و استعمار و استکبار را از پای ایران اسلامی قطع کردند.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به اینکه روحانیون مبارز در شکل گیری انقلاب اسلامی در خط مقدم حضور داشتند، اضافه کرد: روحانیون در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران از معلمی بزرگ با نام حضرت امام خمینی (ره) درس ایستادگی و مقاومت و استکبار ستیزی را آموختند 

امام جمعه پردیس اظهار داشت : شهید استاد مرتضی مطهری دانش آموخته مکتب ولایت فقیه بود و با نمره شهادت از مکتب انقلاب و دانشگاه حاکمیت مبتنی بر ولایت فقیه کارنامه قبولی دریافت کرد .

آمریکا همیشه در حال توطئه علیه ایران اسلامی

امام جمعه پردیس گفت: آمریکا در لغو مرحله به مرحله تحریم ها همیشه برای ایران اسلامی توطئه ای جدید دارد.

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد روند دوباره مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا در قسمت های مختلف سریال مذاکرات 1+5 نقش عهد شکن را ایفا کرده و سنگ اندازی‌های زیادی را انجام داده است.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : استکبار جهانی پای میز مذاکره هم با نقاب استکباری نشسته است و در این راستا هنوز ایران اسلامی را دشمن شماره یک خود می‌داند .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه آمریکا در لغو مرحله به مرحله تحریم‌ها همیشه برای ایران اسلامی توطئه‌ای جدید دارد با توصیه به تیم مذاکره کننده ایرانی افزود‌: نمایندگان ایران پای میز مذاکره باید خطوط قرمز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری را تا پایان این مذاکرات در دستور کار خود قرار دهند .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت‌: لغو کامل تحریم‌ها باید خواسته نهایی تیم مذاکره کننده ایرانی در جریان مذاکرات هسته‌ای باشد‌، زیرا نتیجه‌ای غیر از این منفعتی برای کشورمان نخواهد داشت‌.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.