رودهن؛

خروج سد لتیان از کما به منزله عدم صرفه جویی نیست

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : خروج سد لتیان از کما بخاطر کم آبی سال های گذشته و کاهش ذخیره آبی این منبع ارزشی به منزله عدم صرفه جویی نیست .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به راهکار های مناسب و کارشناسی در بحث مصرف هدفمندانه از آب گفت : احداث تصفیه خانه آب شرب مشکلات شهرستان پردیس با افزایش جمعیت از طریق اهرم مسکن مهر برخلاف گذشته کاهش خواهد داد .

فرماندار شهرستان شمیرانات رهاسازی آب و فاضلاب به رودخانه ها را عاملی مهم در تخریب محیط زیست دانست و تصریح کرد : زباله های صنعتی و خانگی و روانسازی فاضلاب ها گریبان شهرستانهای استان را گرفته است و در این راستا مسیر مدیریت این مناطق از پایتخت را به محل های بحران خیز تبدیل نموده است .

وی افزود : آلودگی های زیست محیطی به عنوان بحرانی خاموش تاثیری مستقیم در حوزه گردشگری دارد و به جذب توریست اثر منفی می گذارد .

خان محمدی خاطر نشان کرد : احداث تصفیه خانه آب و فاضلاب برای شهرستانهای پایتخت به عنوان اقدامات زیر بنایی در راستای کاهش آلایندگی های زیست محیطی لازم و ضروری است و شهرستان شمیرانات به عنوان پیشانی پایتخت از این قائده مستثناء نیست .

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.