نماینده رئیس دانشگاه آزاداسلامي در قوه قضائیه گفت: واحد رودهن بزرگترین قطب روانشناسی در خاور میانه است و امیدواریم به زودی بزرگ‌ترین قطب روانشناسی در جهان شناخته شود.

دكتر مكري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت، در 35 سال پیش نهال دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت و بااتکا به اراده ملی و مردمی به شکل درخت تنومندی در آمد که امروز ما شاهد بالندگی آن هستیم و بی شک یکی از قطب‌های علمی کشورمان محسوب می‌شود.

وي گفت، در دو سال اخیر که شاهد مسئولیت دکتر حمید میرزاده بودیم انصافاً تحول و تغییر خیلی خوبی در حوزه فرهنگ داشتيم و در این راستا تفاهم و تعامل در حوزه پیشگیری از وقوع جرم با قوه قضائیه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفته است.

وي در خصوص تغییر پست ها دردانشگاه آزاداسلامي گفت: مبنا تغییر، بر رشد و ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامي است و اين تغيير و تحول اگر در راستاي كيفيت و دستاوردهاي دانشگاه و بر پايه لياقت، تدبر و تدين باشد منشاء خير و بركت ميشود که در اين راستا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي به پیشنهاد روسای واحد تغيير و تحول در داخل واحدها را ا نجام می‌دهد.

وی در پایان دانشگاه ازاد اسلامی واحد جامع رودهن را دانشگاهی معتبر از نظر علمی دانست و گفت: این دانشگاه با بیش از 32 سال قدمت می تواند نه تنها در بحث روانشناسی بلکه در تمامی رشته ها به یک قطب علمی بزرگ در خاومیانه تدیل شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.