حسین طلا گفت: با توجه به ساختار ضعیف زیر ساخت ها در مسکن مهر پردیس این محدوده از شهرستان گسل تهدید زیر ساخت ها و هشداری برای مدیریت شهرستان است .

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان این موضوع که زیر ساخت های تعریف شده برای مسکن مهر نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی چراغ راهنمایی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری برای مسئولان کشور در حوزه های مختلف دارد ، تصریح کرد : وزارت خانه هایی مانند وزارت نیرو و بهداشت و درمان در شکل دهی ساختار زیر بنایی این حوزه ها در مسکن مهر نقش خود را به خوبی ایفا کنند .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک میلیاردی دولت افزود : دولت با کمک میلیاردی صندوق اعتبارات جهت تقویت زیر ساخت های محدوده مسکن مهر را پر کرده است.

وی با اشاره به زیر ساخت های فرسوده در پردیس خارج از بافت مسکن مهر در این شهرستان ، اضافه کرد : زیر ساخت های حوزه های بهداشتی و درمانی و آموزشی و پرورشی در شهرستان پردیس ساختاری متزلزل دارد و در آستانه تبدیل به بحرانی بزرگ در استان تهران قرار دارد .

طلا در پایان خاطر نشان کرد : سیاست های زیر بنایی در رفع خلاء های موجود در جریان تقویت زیر ساخت ها در حوزه های مختلف سرشار از ضعف ها و خلاء های زیر بنایی است که باید با تدابیر برگرفته از شناسایی ظرفیت های نهایی جمعیتی در شهرستان ، شکل گرفته و وارد جریان اجرا شود .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.