معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 14 با اشاره به مهمترین طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده از احداث پل عابر پیاده در سطح منطقه خبر داد.

روح‌الله بیداد، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 14 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهمترین طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی این منطقه اظهار کرد: احداث پل عابر پیاده سطح منطقه، طراحی و اجرای شبکه‌های آبرسانی فضای سبز، نورپردازی و زیباسازی معابر سطح منطقه، بازپیرایی ترمیم تجهیز بوستان‌ها و فضای سبز شهری سطح منطقه و توسعه فضای سبز رفیوژ‌هالچکی‌ها و میادین از جمله طرح‌های اجرا شده در سطح منطقه است.

وی با بیان دیگر طرح‌ها و برنامه‌های مهم اجرا شده، تصریح کرد: ساماندهی میادین و معابر سطح منطقه، رنگ‌آمیزی و پاکسازی نمای سطح منطقه، رفع سد معبر در سطح منطقه، پاکیزگی و نظافت شهر نیز از دیگر برنامه‌های مهم اجرا شده است.

بیداد با بیان فعالیت‌های اجرایی اداره فضای سبز عنوان کرد: احداث و طراحی فضای سبز، تحویل وسایل بدنسازی، تحویل المان‌های پارکی (سطل زباله و ...)، لوله‌گذاری آب خام و آبیاری بارانی، تحویل گل‌وگیاه، کفپوش زمین‌ بازی کودکان و تحویل وسایل بازی کودکان از جمله فعالیت‌های اجرا شده این بخش است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست با اشاره به فعالیت‌های اداره مسیل‌ها و قنات نیز گفت: فعالیت‌های این بخش شامل لایروبی حوضچه، لایروبی و پاکسازی مسیل، لایروبی و پاکسازی کانال، حفره چاه جذبی و نو کنی و لایروبی قنوات است.

وی همچنین افزود: توزیع اقلام تشویقی، توزیع اقلام شوینده در کانکس‌ها توزیع مخازن 120 لیتری، چاپ و توزیع بروشور با موضوع بازیافت، استقرار غرفه تعویض کتاب، برگزاری کارگاه بهترین از دور ریختنی‌ها، برگزاری کارگروه آموزشی، اجرای برنامه نمایشی با موضوع بازیافت و توزیع کیسه ویژه بازیافت از جمله فعالیت‌های اجرا شده اداره بازیافت و تبدیل مواد است.

بیداد با بیان اینکه اداره خدمات شهری نیز فعالیت‌های اجرا شده‌ایی در سطح شهر داشته است، تصریح کرد: تحویل مخازن 110 لیتری، تحویل زیر مخزنی، هماهنگی اکیپ سد معبر و تأمین ماشین‌آلات سنگین از جمله این فعالیت‌ها است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست با اشاره به فعالیت‌های اجرا شده اداره زیباسازی گفت: رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری، پاکسازی و شستشوی شهری، آذین‌بندی و نورپردازی، نصب داربست و چادر، تعویض پرچم‌های اهتراز و 3×1، تهیه، چاپ و نصب بنر، تهیه و نصب پلاک معابر و منازل، حذف زوائد فیزیکی نما و جداره‌سازی و رنگ پوشاننده در سال 93 انجام شده است.

بیداد در پایان گفت: بازبینی آرای بند 20 سنوات گذشته، پیگیری آرای واحدهای تبدیل به مسکونی، پیگیری آرای واحدها در طرح‌های عمرانی، پیگیری در اجرای آرای تمهید و تعطیل سنوات گذشته، پیگیری امر مربوط به کیوسک‌های مطبوعاتی، بازدید از شگوائیه‌ها و واحدهای مختلف، صدور رأی جهت واحدهای مختلف، پیگیری اجرای رأی واحدهای جدید، پیگیری اجرای رأی واحدهای دارای مهلت، پیگیری اجرای رأی واحدهای مشمول طرح‌ انتقال و شناسایی نقاط آلوده و طعمه‌گذاری جهت مبارزه با جانوران موزی از فعالیت‌های اجرا شده اداره ساماندهی اصناف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار