رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اجرای طرح تعویض کتاب در مصلی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی جوادی مقدم، گفت :این طرح در راستای امضایتفاهم نامه رییس ستاداقامه نماز جمعه کاشان با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان،  مدیر مسول انتشارات ادبستان وباشگاه  مجری این طرح  اجرا می شود.

وی،هدف از امضای این تفاهم نامه را فراهم کردن فرصتی برای دسترسی بیشتر افراد به کتاب و همچنین گردش کتاب های بدون استفاده در جامعه به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

به گفته وی، طرح تعویض کتاب در نماز جمعه از تیر ماه سال جاری به صورت آزمایشی آغاز شد ، که با استقبال خوب نمازگزان روبرو شده است و تاکنون بیش از 1000جلد کتاب در این طرح تعویض شده است و همچنین 100 جلد کتاب توسط مجری طرح به نمازگزاران اهدا شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطرنشان کرد : در این طرح نمازگزاران و همشهریان گرامی می توانند کتاب های خوانده شده خود را که به آن نیازی ندارند را به مصلای نماز جمعه تحویل دهند و با کتاب های جدید و بدون پرداخت هزینه تعویض نمایند.

جوادی مقدم، از تمامی علاقمندان و همشهریان خواست تا با شرکت در این طرح در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی گامی موثر بردارند.

وی در پایان افزود :رییس ستاد نماز جمعه کاشان نیز ضمن اعلام حمایت از طرح های فرهنگی در مصلای نماز جمعه اظهار امیدواری کرد با انجام برنامه و فعالیت های بیشتر در حوزه کتاب بتوان فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه گسترش داد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار