خیرآبادی: در المپیک اروپایی هم از ظرفیت جوانان استفاده می‌کنیم/ باید از هم اکنون به فکر المپیک 2016 باشیم

سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت:در رقابت های المپیک اروپایی با ترکیبی از فرنگی کاران جوان و با تجربه به میدان خواهیم رفت.

خیرآبادی: در المپیک اروپایی هم از ظرفیت جوانان استفاده می کنیم/ باید از هم اکنون به فکر المپیک 2016 باشیم
جمشید خیرآبادی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:روز های آخر اردوی تیم ملی را در سال 93 دنیال می کنیم و پس از چند روز استراحت تمرینات فرنگی کاران از دوم فرودین سال 94 ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد:برای برگزاری مرحله جدید اردو از چند کشور بازدید کردیم که هنوز به جمع بندی نرسیدیم و اگر شرایطی را که توقع داریم فراهم نشود تمرینات فرنگی کاران را در یک محل مناسب در آذربایجان تا آغاز مسابقات المپیک اروپایی که 27 خرداد ماه می باشد به صورت مستمر و در هر مرحله با چند روز استراحت دنبال خواهیم کرد.

خیر آبادی در پاسخ به این سوال که ترکیب تیم ملی برای حضور در المپیک اروپایی چه زمانی مشخص می شود گفت:هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد ترکیب تیم در المپیک اروپایی صحبت کنیم اما چیزی که مسلم است آن که در این رقابت ها در کنار با تجربه ها از ظرفیت کشتی گیران جوان هم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود:در هر صورت هدف اصلی ما حضور پر قدرت در بازی های المپیک 2016 ریو است به همین منظور باید از هم اکنون به فکر این میدان بزرگ باشیم در نتیجه اگر به جوان تر ها در رقابت های مهم پیش رو میدان ندهیم به طور حتم در آن مسابقات با مشکل روبرو خواهیم شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن در خاتمه عنوان کرد:سالی سختی را پیش رو داریم چرا که علاوه بر مسابقات المپیک اروپایی در باکو رقابت های جهانی 2015 به دلیل کسب سهمیه المپیک شرایط متفاوتی را نسبت به سال گذشته دارد اما قهرمانی در جام جهانی تهران انگیزه و  دلگرمی بچه ها را برای موفقیت در میادین مختلف چندین برابر کرده که امیدوارم در نهایت بتوانیم مزد زحمات خود را با نتایج مطلوب به شایستگی بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار