رقابت های کشتی بازی های اروپایی – آذربایجان/

روس ها طلاهای روز نخست را دروکردند/چونایف قهرمان وزن 71 کیلو گرم

تیم روسیه در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های اروپایی صاحب ۳ مدال طلا شد.

به گزارش خبرنگار کشتی ورزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های کشتی فرنگی نخستین دوره بازی‌های اروپایی از روز گذشته در شهر باکوی آذربایجان با برگزاری مسابقات 4 وزن نخست آغاز شده که تیم روسیه در سه وزن موفق به کسب مدال طلا شد. مدال طلای وزن دیگر نیز به نماینده آذربایجان رسید.

در وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی استپان ماریانیان از روسیه در فینال با نتیجه 3 بر صفر از سد سوسلان دائوروف از بلاروس گذشت و قهرمان شد. مدال‌های برنز این وزن به المان مختاروف از آذربایجان و طارق بلمدنی از فرانسه رسید.

در وزن 71 کیلوگرم رسول چونایف از آذربایجان در فینال با نتیجه 4 بر 2 مقابل بالینت کورپاسی از مجارستان به برتری دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد. مدال‌های برنز این وزن به اسویلن کاستادینوف از مجارستان و فرانک استابلر از آلمان رسید.

در وزن 80 کیلوگرم نیز یوگنی سالی‌یف از روسیه در فینال با نتیجه 2 بر صفر رفیق حسین‌اف از آذربایجان را شکست داد و قهرمان شد. دانیل آلکساندروف از بلغارستان و ویکتور ساسونوفسکی از بلاروس رسید.

در وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی اسلام ماگومدوف از روسیه در دیدار پایانی با نتیجه 6 بر صفر از سد دیمیتری تیمچنکو از اوکراین گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت. ملونین نومونوی از فرانسه و چنگ ایلدیم از ترکیه رسید.

مسابقات کشتی فرنگی امروز با برگزاری 4 وزن دوم به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار