به ایرانی بودم افتخار می کنم؛

خیرآبادی: آذربایجانی ها در فرودگاه جشن قهرمانی گرفتند /دیدار با رئیس جمهور جهت دریافت جوایز دلاری

پس از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان از مسابقات جام جهانی مردم این کشور در همان فرودگاه جشن قهرمانی گرفتند.

خیرآبادی: آذربایجانی ها در فرودگاه جشن قهرمانی گرفتند /دیدار با رئیس جمهور جهت دریافت جوایز دلاریجمشید خیر آبادی سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:قرار بود پس از مسابقات جام جهانی یک اردوی چند روزه را در کیش برگزار کنیم اما پس از قهرمانی در این مسابقات مسئولان آذربایجان اعلام کردند اعضای تیم برای جشن قهرمانی به کشور بازگردند.

وی تصریح کرد:پس از رسیدن به آذربایجان در همان فرودگاه علی رغم سرمای شدید مردم در کنار مسئولان ارشد ورزش به استقبال تیم آمدند و در همان فرودگاه جشن قهرمانی البته به صورت مختصر گرفته شد هر چند به گفته حاضرین تاکنون این بزرگترین و پرشور ترین استقبالی بوده که برای یک تیم ورزشی در آذربایجان گرفته شده اما بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است امروز جشن اصلی به همراه دریافت جوایز دلاری در کاخ ریاست جمهوری این کشور برگزار شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن افزود:این طور که به من اعلام شده قرار است علاوه بر جایزه دلاری که به همه تیم تعلق دارد یک جایزه ویژه نیز برای من در نظر گرفته شود.

خیرآبادی در ادامه با بیان این که من هر کجای دنیا باشم با افتخار اعلام می کنم ایرانی هستم تاکید کرد:دست تک تک هموطنان عزیزم را که در مسابقات جام جهانی من و صباح شریعتی را تشویق کردند می بوسم و خوشحالم از این که در مسئولیت حرفه ای که داشتم باعث سربلندی آنها شدم،من هر کجای دنیا که باشم نماینده و سفیر کشور عزیزم هستم و هر زمان که به وجودم نیاز باشد بی درنگ و بدون تأمل برای خدمتگذاری آماده خواهم بود.

وی در ادامه عنوان کرد:مسئولان کشور آذربایجان نیز بواسطه احترام و تشویق تماشاگران و همچنین میزبانی شایسته از همه مردم و مسئولین ایران تقدیر و تشکر کردند.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذرایجان در خاتمه خاطرنشان کرد: به عنوان یک ایرانی با تیم کشتی فرنگی آذربایجان به موفقیت رسیدم و برای من همین بس که نام کشورم در خارج از مرزها نیز همچون یک گوهر، درخشنده است.

تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در رقابتهای جام جهانی 2015 در تهران با شکست تیم روسیه برای نخستین بار قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار