سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی آذربایجان گفت: به منظور حضور قدرتمند در مسابقات المپیک اروپایی در باکو نمی توانیم از همه توان خود در جام جهانی استفاده کنیم.

خیر آبادی : باترکیبی از جوانان و با تجربه ها درجام جهانی حاضر می شویم/احمداف، طهماسبی و گادابادزه کشتی نمی گیرندجمشید خیر آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مسابقات کشتی المپیک اروپایی خرداد ماه در شهر باکو برگزار خواهد شد و از آنجا که موفقیت در این مسابقات برای مسئولین ورزشی کشور آذربایجان بسیار مهم است مجبور هستیم تعدادی از کشتی گیران را از هم اکنون آماده حضور پرقدرت در این رقابت ها کنیم، به همین منظور در جام جهانی تهران با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها وارد میدان خواهیم شد.

وی تصریح کرد: به هر حال ما دستمان در پشتوانه ها خالی است و باید در امر سازندگی نیز گام های موثری برداریم در همین راستا اردوهای تیم ملی هموراه در حال برگزاری است و روی تعدادی از کشتی گیران که برای آینده سرمایه گذاری کرده ایم کار می کنیم تا در المپیک 2016 بتوانیم نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم.

خیرآبادی در خصوص ترکیب تیم آذربایجان برای حضور در مسابقات جام جهانی تهران اظهار داشت: هنوز به طور قطعی ترکیب تیم مشخص نشده اما به احتمال فراوان در 4 وزن دو نمانیده و 4 وزن دیگر یک فرنگی کار را معرفی خواهیم کرد که این نفرات بیشتر جوانانی هستند که در ماه های گذشته عملکرد خوبی در مسابقات مختلف داشتند و توانستند اعتماد کادر فنی را جلب کنند،در هر صورت ما در جام جهانی با ملاحظات رقابت های المپیک اروپایی به میدان خواهیم رفت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک لندن با اشاره به غیبت 3 فرنگی کار عنواندار آذربایجانی در جام جهانی تهران عنوان کرد: امین احمد اف نفر سوم المپیک 2012،سامان طهماسبی دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان و شالوا گادابادزه دارنده مدال برنز جهان و 4 مدال رنگارنگ قهرمانی اروپا به دلیل آسیب دیدگی در جام جهانی تهران حضور ندارند،البته در تلاش هستیم آنها را برای حضور در مسابقات المپیک اروپایی آماده سازیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این دوره ار مسابقات جام جهانی تیم آذربایجان می تواند روی سکو قرار بگیرد گفت: درست است تیم ما جوان است اما قرار نیست در این مسابقات از کسب نتیجه مطلوب و شایسته غافل شویم با همین نفراتی که در اختیار داریم قول می دهم روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیریم.

گفتنی است تیم ملی کشتی آذربایجان در مسابقات جام جهانی سال گذشته با شکست تیم مجارستان در دیدار رده بندی به مقام سومی رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار