برای حضور در مسابقات کشتی المپیک اروپایی:

خیر آبادی:از رقابت های جام جهانی آماده تر هستیم/بدشانس نباشیم کسب دو مدال طلا حتمی است

سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت:برای حضور در بازی های المپیک اروپایی بچه ها از مسابقات جام جهانی که قهرمان شدیم خیلی آماده تر هستند.

خیر آبادی:از رقابت های جام جهانی آماده تر هستیم/بدشانس نباشیم کسب دو مدال طلا حتمی است

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از رقابت های جام جهانی بدون وقفه و طبق برنامه ریزی مدونی که طراحی کرده بودیم تمرینات خود را ادامه دادیم و حتی چند اردو  را خارج از شهر و در کوهستان دنبال کردیم و هم اکنون با قاطعیت باید عرض کنم بچه ها از هر نظر در شرایط مطلوبی هستند.

وی تصریح کرد:ما هر کاری را که نیاز بود انجام دادیم و انصافاً بچه ها هم بدون کم کاری تمرینات سخت و طاقت فرسا را تحمل کردند که امیدورام مزد زحمات خود را در روز مسابقه بگیرند.

خیرآبادی درباره این که چه نتیجه ای را در مسابقات المپیک اروپایی پیش بینی می کند گفت:با توجه به شرایط میزبانی و وضعیت تیمی خوبی که داریم کسب چندین مدال خوشرنگ دور از دسترس نخواهد بود اما در صورتی که بخواهم منطقی تر جواب این سوال بدهم باید بگویم اگر با بد شانسی روبرو نشویم رسیدن به دو مدال طلا حتمی خواهد بود.

وی اضافه کرد:البته ما توانایی رسیدن به مدال های رنگارنگ دیگر را هم داریم اما از آنجا که در المپیک ها مدال طلا ارزشمند است تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در اوزان مختلفی که شانس بیشتری داریم روی سکوی نخست قرار بگیریم.

مربی تیم ملی ایران در مسابقات المپیک لندن درباره این که ترکیب تیم آذربایجان چه زمانی مشخص خواهد شد گفت:ما در اوزان 66، 71، 75، 80، 85 و 130 ترکیب مورد نظرمان را شناسایی کرده ایم فقط در وزن های 59 و 98 کیلو گرم تردید داریم که آن هم با برگزاری رقابت انتخابی که روز سه شنبه به صورت دوره ای انجام می شود ترکیب نهایی را انتخاب و معرفی خواهیم کرد.

خیرآبادی در خاتمه عنوان کرد:از آنجایی که تیم فرنگی در رقابت های جام جهانی قهرمان شد مسئولان ورزشی آذربایجان تصمیم گرفتند برای بالا بردن روحیه سایر ورزشکاران مسابقات بازی های المپیک اروپایی را با کشتی فرنگی آغاز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار