نماینده مردم تهران گفت: فعالیت‌های عادی در تحقق شعار سال کارساز نیست لذا برای تحقق شعار هر سال اتاق فکری ویژه تشکیل شود.

فعالیت‌های عادی در تحقق شعار سال کارساز نیست / لزوم تشکیل اتاق فکری برای تحقق شعار سال
حسین نجابت نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" در سال 93 از سوی دولت گفت: شعارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری پیشینه‌ای داشته و نیاز است دولت اتاق فکری در این خصوص تشکیل دهد.

وی با بیان این که مجلس و دولت باید اراده‌ای جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند، افزود: شعارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری باید در دولت و مجلس به خوبی درک شود که به چه میزان در سرنوشت کشور دخالت دارد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را کاملا حساب شده و دقیق و متناسب با مباحث راهبردی کشور انتخاب می‌کنند که نیاز است مسئولین در راستای این شعارها فعالیت‌های خود را صرف اقدامات عادی نکنند.

نجابت متذکر شد: اقدامات و فعالیت‌های اجرایی عادی کمی با مدیریت جهادی متفاوت است و مدیریت جهادی نیاز به واقعیت و ریسک‌پذیری و انطباق با شرایط دارد.

نماینده مردم تهران در پایان خاطر نشان کرد: نمی‌شود گفت که دولت و مجلس برای رسیدن به تحقق شعار سال تلاش=‌هایی نداشته‌اند  چراکه همواره تلاش‌هایی بوده ولی این تلاش‌ها باید کمی عملیاتی‌تر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شعار سال ، اتاق فکر ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار