دیوید بکهام به همراه پسرش در ورزشگاه استمفوردبریج حضور داشت و در پایان دیدار چلسی، پاری سن ژرمن پیراهن زلاتان ابراهیموویچ به بروکین رسید.

پیراهن زلاتان به بروکلین بکهام رسیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، دیوید بکهام در مدت 20 سال فعالیت حرفه ای به عنوان فوتبالیست، پیراهن بازیکنان بسیاری را به رسم یادگاری نزد خود نگه داشت اما بروکلین  پسر ارشد بکهام دوست دارد کلکسیون شخصی خود را در اختیار داشته باشد و به همین دلیل در پایان دیدار چلسی، پاری سن ژرمن پیراهن زلاتان ابراهیموویچ مهاجم اخراج شده پاریسی ها را از او گرفت.
 
بروکلین در تمام مدت از تیم سابق پدرش  حمایت می کرد او در تیم جوانان آرسنال عضویت دارد اما به صلاح دید پدرش هنوز قرارداد رسمی با توپچی ها امضا نکرده است.
 
رونی: بهترین بازی بود که از یک تیم 10 نفره دیدم
 
وین رونی کاپیتان تیم منچستریونایتد از عملکرد تیم 10 نفره پاری سن ژرمن تقدیر کرده و گفت: تاکنون بازی به این زیبایی از یک تیم 10 نفره ندیده بودم.
 
لازم به ذکر است، چلسی به عنوان تیم  صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس دردسرهای فراوانی برای تیمهای لیگ برتر بوجود آورده اما جالب آنکه نتوانست مقابل تیم 10 نفره پاری سن ژرمن کاری از پیش ببرد.
 
گری لینکر مهاجم سابق تیم ملی انگلیس هم  گفت: شاهد نمای فوق العاده ای از پاریسی ها بودیم، آنها بالغ بر یک ساعت و نیم با 10 بازیکن مقابل چلسی ایستادگی کردند و در حالیکه همه ما فکر می کردیم فقدان زلاتان به عنوان بهترین بازیکن پی اس جی برای این تیم گران تمام می شود اما در نهایت تیم صعود کننده  به مرحله یک چهارم پایانی شدند.
 
سرمربی تاتنهام نیز به تحقیر چلسی پرداخته و گفت: شاهد ضعیف ترین عملکرد از شاگردان مورینیو بودیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: زلاتان ، بکهام ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار