بروکلین بکهام از آرسنال می‌رود

هرچند آکادمی فوتبال آرسنال برای امضا قرارداد رسمی با بروکلین بکهام اعلام آمادگی کرده اما او قصد دارد شانس خود را در باشگاه‌های دیگر امتحان کند.

بروکلین بکهام از آرسنال می‌رودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ بروکلین پسر 15ساله دیوید بکهام به عضویت آکادمی فوتبال آرسنال در آمد و استعداد فراوانی از خود در پست هافبک راست- همانندپدرش به نمایش گذاشت. مسئولان آکادمی فوتبال آرسنال به او پیشنهاد امضاء‌قراردادی 2 ساله با تیم زیر 18سال توپچی‌ها را داد اما به توصیه پدر، بروکلین این پیشنهاد را نپذیرفت.

مربیان بروکلین اعلام کردند او دارای مهارت و تکنیک بالایی است و در هر باشگاه بزرگ دیگری هم می‌تواند بدرخشد.

لازم به ذکر است، رومئو و کروز بکهام دو برادر کوچکتر بروکلین هستند که آن‌ها هم در آکادمی فوتبال آرسنال مشغول به بازی هستند.

*انتقاد امانوئل پتی از تیم فعلی آرسنال

امانوئل پتی ملی پوش سابق تیم فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال از ترکیب فعلی توپچی‌ها انتقاد کرده و گفت:‌ آن‌ها یک تمام کننده ندارند، زمانی که من در آرسنال بازی می‌کردم، همه اعضا برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش می‌کردند، کسی به فکر نمایش دادن توانایی‌های فردی‌اش نبود، در آن دوران بازیکنان آرسنال می‌دانستند چگونه بازی‌های بزرگ را با پیروزی‌ به اتمام ببرند.

اما ستاره‌های فعلی آرسن ونگر چنین مهارتی ندارند.

یادآور می‌شود، امانوئل پتی دارنده عنوان قهرمانی جام جهانی 1998 فرانسه بین سال‌های 1997تا 2000 تحت مربی گری آرسن ونگر در باشگاه آرسنال حضور داشت.

امانوئل پتی در ادامه افزود:‌ سابق بر این بازیکنان آرسنال می‌دانستند چگونه به دفاع بپردازند، چگونه خود را برای مسابقه آماده کنند و چگونه پیروز از میدان خارج شوند. در حال حاضر بارسلونا به این شیوه عمل می‌کند. آرسنال بازیکنان خوب فراوانی در اختیار دارد اما فقدان یک مبارز تمام کننده در میان آن‌ها مشهود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار