به گفته برندن راجرز سرمربی لیورپول، فیلیپه کوتینیو هافبک میانی قرمزها سوارز جدید تیم او است.

کوتینیو عنوان به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، گل‌های دیر هنگام رحیم استرلینگ و فیلیپه کوتینیو موجب پیروزی لیورپول مقابل بولتون و راهیابی این تیم به دور بعد بازی‌های جام حذفی انگلیس شد.

کوتینیو اخیرا قرارداد خود با لیورپول را تا سال 2020 تمدید کرد و حالا از سوی سرمربی لقب "سوارز جدید تیم" را به خود اختصاص داده است.

لوییز سوارز مهاجم اوروگوئه‌ای در 33 بازی فصل قبل لیورپول حضور داشت و 31 گل به ثمر رساند سوارز تابستان گذشته لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد و از دست دادن او انتقادات زیادی را متوجه برندن راجرز کرد.

سرمربی قرمزها با کشف استعداد کوتینیو 22 ساله اطمینان داد او به زودی عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص می‌دهد و بازیکن فوق العاده‌ای می‌شود راجرز گفت: او یک الگوی فنی ایده آل برای تمام بازیکنان جوان انگلیسی است که در حاشیه قرار گرفته‌اند زیرا آنها از لحاظ حتی بازیکنان خوبی هستند هر چند ممکن است خیلی قوی نباشند.

راجرز در ادامه افزود: کوتینیو می‌تواند بازیکن بزرگی برای لیورپول و تیم ملی آلمان شود بازیکنی سرعتی با قابلیت دفاع و حمله است تعداد زیادی از این بازیکنان را می‌شناسم که منتظر هستند دیده شوند و به حساب آیند.

*استرلینگ مورد توجه رئال قرار گرفت

منابع نزدیک به باشگاه اسپانیایی رئال مادرید اعلام کردند سران این تیم از پول بدست آمده حق پخش تلویزیونی بازی‌ها استفاده می‌کنند تا در تابستان آینده رحیم استرلینگ ستاره جوان لیورپول را به رئال بیاورند.

استرلینگ مهاجم 20 ساله لیورپول خیلی زود به مهره کلیدی قرمزها تبدیل شد و با وجود ارائه بازی‌های درخشان اما هنوز آینده او در آنفیلد نامشخص است.

قرارداد ملی پوش انگلیسی با باشگاه لیورپول در پایان رقابت‌های فصل بعد به اتمام می‌رسد و امتناع او از مذاکره در مورد تمدید قرارداد موجب شد رئال مادرید تلاش‌هایی در جهت به خدمت گرفتن استرلینگ انجام دهد.

کارشناسان فوتبال در اسپانیا به جذب گرت بیل، دیوید بکهام، لوییز سوارز و ... از لیگ برتر انگلیس به رئال مادرید اشاره کرده و پیش بینی کردند رحیم استرلینگ نفر بعدی انتقال استعدادهای فوتبال به لالیگا خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار