بارتامئو: پرونده نیمار توطئه دولت اسپانیا و رئال مادرید است

رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر تاکید کرد جنجال اخیر قضایی بر سر پرونده انتقال نیمار برزیلی به تیم بارسلونا توطئه ای است که دولت مرکزی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید با هم ترتیب داده اند.

بارتامئو: پرونده نیمار توطئه دولت اسپانیا و رئال مادرید استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از آسوشیتدپرس از بارسلون، خوسیپ ماریا بارتومئو که باید در برابر اتهام نپرداختن مالیات واقعی انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا در سال 2013 در دادگاه اسپانیا پاسخگو باشد به کانال تلویزیون کاتالان گفت :« همه این ها ساخته دشمنان بارسلوناست و در حقیقت باشگاه هیچ کار خلافی نکرده است.حتی پدر نیمار گفته بود پیشنهاد بهتری را از رئال مادرید دریافت کرده بود اما نیمار دوست نداشت به این تیم برود. ما شاهدی نداریم اما مدارک کاملا موجود است.سال قبل به ما اجازه داده شد که کنسرتی به نام آزادی را در نیوکمپ برگزار کنیم و تیم بارسلونا در دیداری دوستانه با پیراهن به رنگ پرچم کاتالان بازی کرد و این مساله به مذاق برخی خوش نیامد.من تاکید می کنم دست هایی وجود دارد که از حضور نیمار در بارسا راضی و خوشحال نیستند.»

وی تاکید کرد پرونده گشوده شده در دادگاه ملی توسط قاضی پابلو روس بی ارتباط با تلاش منطقه کاتالان برای استقلال از اسپانیا نیست.

باشگاه رئال مادرید از پاسخگویی به اتهام بارتومیو خودداری کرد اما رییس اتحادیه لیگ اسپانیا تاکید کرد باور ندارد رئال مادرید ربطی با پرونده نیمار داشته باشد.

خاویر تباس گفت :«من مطمئن هستم رئال مادرید پشت این پرونده نیست و آقای روس مدارکی در دست دارد.»

بارسا متهم است به جای پرداخت 12 میلیون یورو مالیات برای خرید نیمار ، با سندسازی و پنهان کردن هزینه واقعی انتقال وی تنها 2.8 میلیون یورو مالیات پرداخت کرده است.بارتومیو تاکید کرده است رقم واقعی این انتقال 57 میلیون یورو بوده است ولی وی باید جمعه آینده در دادگاه مادرید حاضر شود.
بارتومیو در ژانویه سال 2014 جانشین ساندرو روسل شد که به علت متهم شدن در تخلفات نقل و انتقال بازیکن ناچار به استعفا شده بود.

با این وجود بارتومیو تاکید کرد قصد دارد برای انتخابات بعدی ریاست باشگاه نامزد شود.

نیمار که دیروز 23 ساله شد ، فصل خوبی را با بارسلونا سپری کرده است و پس از لیونل مسی که 26 گل به ثمر رسانده است ، نیمار با 22 گل گلزن دوم تیم است.

انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار