رییس هییت نظارت بر انتخابات شورا یاری ها گفت: 25000 هزار نیروی خدماتی، انتظامی،اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات 22 اسفند شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها در گردهمایی ناظرین چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها که عصر امروز (چهارشنبه) در تالار کشور برگزار شد با اشاره فراز و نشیب های بی شمار در برگزاری انتخابات شورا یاری ها اظهار کرد:مسئولان امر تلاش های مضاعفی را در طول یک سال کشیدند تا علیرغم فراز و نشیب های بی شمار بتوانند مقدمات برگزاری انتخابات شکوهمند را فراهم بیاورند.
وی با تاکید بر اینکه اجرای دقیق قانون در انتخابات امری بسیار مهم است افزود: مردم باید اجرای دقیق قانون را در انتخابات تجربه کنند و در کمال آسودگی نمایندگان خود در محلات را انتخاب کنند.
طلایی اضافه کرد: هییت نظارت و اجرایی شیوه نامه مشترکی را تهیه و تمام جزییات لازم را در آن برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند لحاظ کرده اند و گردهمایی های متعددی را به منظور آگاهی بیشتر دست اندر کاران انتخابات تدارک دیده اند که از آن جمله می توان به گردهمایی دیروز مسئولان با نیرو های اجرایی و نشست امروز با هییت های نظارتی اشاره کرد.
رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا یاری ها تصریح کرد :امیدواریم با مدیریت یکپارچه مدیریت شهری و هییت های نظارتی و اجرایی شاهد کمترین تخلف در انتخابات 22 اسفند باشیم و هیچ گونه گزارشی مبنی بر عدم رعایت قانون در شعب انتخاباتی نداشته باشیم.
طلایی تاکید کرد: منتخبان مردم در شورا یاری ها در 4 سال آینده، وظایف مهمی از جمله اشاعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را به منظور ارتقای سطح محلات خود بر عهده دارند.
طلایی در پایان گفت:25000 هزار نفر نیروی اجرایی، نظارتی، انتظامی و خدماتی مسیولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند تا مردم در کمال آرامش به نمایندگان خود رای دهند و 2500 منتخب مردمی به شورای محلات راه پیدا کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار