رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گفت: چهارمین دوره شورایاری‌ها فعالیت خود را از نیمه دوم فروردین 94به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،مرتضی طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران در نشستی که با موضوع انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌های محلات تهران برگزار شد با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات با وجود فراز و نشیب‌هایی که در انجام هر فعالیت اجتماعی وجود دارد به خوبی سپری شده است، اظهار کرد: شهروندان تهرانی 22 اسفند ماه در جریان انتخابات شورایاری‌ها هفت نفر را جهت تصدی امور محله خود انتخاب می‌کنند.


طلایی اضافه کرد: به این ترتیب تبلیغات رسمی در سطح محلات از 14 اسفند آغاز خواهد شد و داوطلبان تا پایان وقت 20اسفند فرصت دارند تا تبلیغات خود را انجام دهند.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با بیان اینکه آیین نامه انتخابات شیوه تبلیغات را مشخص کرده است، تصریح کرد: در فاصله روزهای مانده تا شروع برگزاری انتخابات کاندیداها را به صورت منطقه‌ا‌ی برای صحبت و آموزش دعوت خواهیم کرد تا به این ترتیب از یک سو مسیر مربوط به آموزش داوطلبان را پیگیری کنیم.

طلایی عنوان کرد: برنامه‌های دیگری را نیز برای شهروندان پیش بینی کرده ‌ایم که برگزاری نشست ائمه جماعات با هدف افزایش مشارکت شهروندان در برگزاری انتخابات از جمله آنهاست چرا که ظرفیت مساجد و اعتماد مردم به روحانیون از سرمایه ‌هایی است که می‌توانیم به وسیله آن پیوند شهروندان با انتخابات را مورد توجه قرار دهیم.

وی یادآورشد: هماهنگی‌هایی با سازمان تبلیغات اسلامی انجام داده‌ایم و نشستی در این خصوص با هیئت‌های مذهبی برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها ادامه داد: هماهنگی با یکصد مسجد از مساجد شهر تهران صورت گرفته است تا با شهروندان به صورت متمرکز از طریق شورای اسلامی مساجد صحبت شود.

طلایی با بیان اینکه تمامی این فعالیت‌ها بخش‌هایی از کمپین اطلاع رسانی برگزاری انتخابات است، گفت: امیدواریم تمامی این موارد باعث شود تا شاهد مشارکت حداکثری شهروندان تهرانی در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات تهران باشیم.

وی همچنین از ارائه یک پنل پیامک به هر کدام از داوطلبان سخن گفت و یادآور شد:  داوطلبان می‌توانند با استفاده از این پنل به 500نفر در خصوص انتخابات اطلاع رسانی کنند.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها شهر تهران با اشاره به اینکه این انتخابات در 354 محله برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته انتخابات در 374 محله برگزار می‌شد اما با بازنگری که در محلات شهر تهران انجام دادیم بعضی از محلات مانند درکه اقدام و یا جا به جا شدند از اینرو این دوره از انتخابات در 354 محله برگزار خواهد شد.

طلایی تاکید کرد: ساز و کارهایی همچون هیئت اجرایی انتخابات، هیئت اجرایی مناطق و هیئت نظارت اجرایی برای برگزاری این دوره از انتخابات صورت گرفته است که این امر باعث شده است این انتخابات بالاتری ضریب نظارتی را داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه از 13هزار داوطلب شرکت کننده در این انتخابات 3هزار و 500نفر به عنوان شورایاری محلات انتخاب می‌شوند، گفت: چهارمین دوره شورایاری محلات تهران از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورایاری ، فروردین ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار