رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های محلات تهران گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها تا 12 امشب در هیات اجرایی به پایان می‌رسد.

مرتضی طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های محلات تهران گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان شورایاری‌ها اظهار کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها، ساعت 24 امشب در هیات اجرایی به پایان می‌رسد و به هیات نظارت تقدیم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که اسامی آن‌ها جزو با صلاحیت‌ها نباشد، می‌توانند در صورت اعتراض، در تاریخ‌های 7 ،8 و9 اسفند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

طلایی با اشاره به اینکه هیات نظارت صلاحیت‌ها را از تاریخ دهم تا سیزدهم مجددا بررسی خواهد کرد، تصریح کرد: نتیجه نهایی برای تایید صلاحیت‌ها چهاردهم اسفند اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های محلات تهران تاکید کرد: اعلام صلاحیت داوطلبان فقط در فایل شخصی آنان قابل مشاهده است و هیچکس بجز داوطلبان قادر به دسترسی به این فایل نیست.

طلایی در پایان با اشاره به اینکه بعد از این مرحله تبلیغات داوطلبان شروع می‌شود، گفت: داوطلبان از تاریخ چهاردهم تا بیستم فرصت دارند تا نسبت به انجام تبلیغات خود اقدام نمایند، چرا که انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها در تاریخ 21 اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار