فرانک ریبری ستاره فرانسوی تیم بایرن مونیخ از خط حمله تیم شاختار تمجید کرده و به هم تیمی‌هایش هشدار داد: انتظار یک بازی پر گل مقابل شاختار را نداشته باشید.

ریبری: انتظار بازی پر گل مقابل شاختار را نداشته باشید به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس،  دیدار رفت تیم‌های بایرن مونیخ و شاختار دونستک در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
 بایرن در دیدار گفت: در دیدار برگشت حتما نیاز به یک پیروزی با تعداد مناسبی گل است و ترجیحا به دلیل آنکه این بازی در آلیانز ارنا برگزار می‌شود نباید از  حریف گلی دریافت کند.
 
 فرانک ریبری گلزن تیم بایرن مونیخ به هم تیمی‌هایش هشدار داد: پیروزی‌های پر گل چند هفته اخیر در بوندسلیگا را ملاک کار در رویارویی مقابل شاختار قرار ندهد بعید است در دیدار مقابل شاختار بتوانیم پر گل پیروز شویم.
 
ریبری در ادامه افزود: بایرن تیم محبوب تری است اما شاختار یک تیم قدرتمند است و نباید آنها را دسته کم گرفت شاخترا خط حمله خوبی در اختیار دارد و ما از آن آگاه هستیم حتی در ضد حملات هم خطرناک ظاهر می شوند اما بایرن از آنها بهتر است مشکلی در این مسئله نیست که بایرن تمام تلاش خود را بکار می‌بندد تا پیروز میدان باشد اما منتظر بازی پر گل نباشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاره ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار