تیم بایرن مونیخ با پیروزی بر تیم برانشوایگ در جام حذفی آلمان به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد اما گواردیولا معتقد است قهرمانی در این جام کار سختی خواهد بود.

قهرمانی در جام حذفی آلمان برای گواردیولا هم آسان نیستبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، پپ گواردیولا پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل برانشوایگ گفت: تیم حریف را هرگز دست کم نگرفتم و می‌دانم قهرمانی در جام حذفی آلمان تا چه اندازه مشکل است.

این پیروزی به شاگردان گواردیولا فرصت صعود به مرحله یک چهارم پایانی را داد مربی اسپانیایی گفت: چیزی که به خوبی در فوتبال آلمان یاد گرفتم این است که قهرمانی در جام حذفی کاری به مراتب دشوارتر از قهرمانی در بوندسلیگا است. برانشوایگ خیلی خوب بازی کرد، آنها تمام مدت دویدند وا نگیزه بالایی برای شکست دادن بایرن مونیخ داشتند با صعود به مرحله یک چهارم پایانی خیال ما هیچ آسوده نشد در کنار رقابت‌های دشوار جام حذفی، یک دیدار مهم در بوندسلیگا مقابل هانوفر داریم و در بازی برگشت لیگ قهرمانان باید به مصاف شاختار دونستک برویم.

*ریبری مراقب دریافت کارت قرمز باشد

گواردیولا در مورد احتمال اخراج فرانک ریبری گفت: فرانک دارای شخصیت محکم و استواری است و روحیه جنگندگی بالایی دارد اما به طور حتم نباید اجازه بدهیم عصبانیت و یا احساسات فردی به گرفتن کارت از سوی داور منتهی شود بدون شک بازیکنان نباید اجازه دهند این اتفاق رخ دهد و با دریافت کارت زرد دوم تیم را 10 نفره کنند چنین بازی‌هایی که بصورت حذفی برگزار می شوند درحکم بازی فینال هستند فرانک با جاه طلبی فوتبال بازی می‌کند و حتی در مواقعی که حالش چندان مساعد نباشد باز هم تا جاییکه در توان دارد می‌رود و حاضر است برای موفقیت بایرن همکاری انجام دهد.

گواردیولا به خاطره تلخ 10 نفره بازی کردن اشاره کرد و گفت: در فصل جاری 2 مرتبه با اخراج بازیکن مواجه شدیم و 10 نفره بازی کردن را تجربه کردیم.

در دیدار مقابل منچستر سیتی بن عطیه اخراج شد و در دیدار مقابل دونستک هم آلونسو را از دست دادیم با توجه به اینکه سطح بازی‌ها بسیار بالاست نمی‌توان چنین اشتباهاتی را به آسانی جبران کرد از همه بازیکنان خواسته‌ام اجازه ندهند چنین مسائلی در آینده تکرار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار