هرچند بایرن مونیخ موفق به شکست تیم کلن شد، اما پپ گواردیولا بابت از دست دادن کنترل بازی، شاگردانش را مورد انتقاد قرار داد.

بازیکنان بایرن گواردیولا را عصبانی کردندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورواسپرت؛ شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۱ از سد تیم کلن بگذرند، اما سرمربی اسپانیایی بابت از دست دادن کنترل بازی، آن‌ها را بشدت مورد انتقاد قرار داد.  
 
فقط ۱۰ دقیقه از بازی گذشته بود که صدرنشین جدول رقابت‌های بوندسلیگا با حساب ۲ بر صفر از کلن جلو افتاد. گلهای ابتدایی را باستین شواین اشتایگر و فرانک ریبری به ثمر رساندند. هنوز نیمه نخست به اتمام نرسیده بود که گل نخست کلن هم به ثمر رسید و حتی چیزی نمانده بود کار به تساوی کشیده شود.  
 
گواردیولا ضمن ابراز خوشحالی از کسب هر ۳ امتیاز بازی گفت: درست است که از پیروزی بدست آمده خوشحال هستم، اما باید کنترل بیشتری بر روی بازی‌هایمان داشته باشیم. هرچند بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه دقایقی وجود داشت که کاملا مهار این دیدار از دستمان خارج شد. این بازی را با پیروزی به پایان رساندیم، زیرا مانوئل نویر دو موقعیت حساس را مهار کرد.  

*نویر: همه بازیکنان در پیروزی تیم سهیم هستند
 
با وجود آنکه سرمربی بایرن مونیخ و بسیاری از هواداران حضور مانوئل نویر درون دروازه باواریایی‌ها را عامل پیروزی‌های این تیم می‌دانند، اما سنگربان تیم ملی آلمان گفت: هر پیروزی که بایرن مونیخ به آن دست پیدا می‌کند نتیجه تلاش همه بازیکنان است و فقط من در آن نقش ندارم. بازیکنان به خوبی در زمین می‌دوند و هریک وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند. اگر پرگل به پیروزی می‌رسیم، به دلیل بازی خوب من درون دروازه نیست! این مهاجمان هستند که گلزنی می‌کنند و به همین دلیل است که اصرار دارم پیروزی‌ها را فقط به من نسبت ندهید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار