مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ می‌گوید تیمشان قطعا به دور بعد صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک هشتم رقابتهای قهرمانان اروپا چهارشنبه به مصاف تیم فوتبال شاختار دونتسک اوکراین خواهد رفت.

بایرنی‌ها در بازی رفت که در خانه شاختار به میدان رفته بودند با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بود اگر بایرنی ها در آلیانز آرنا گلی دریافت کنند دچار مشکلات فراوانی خواهند شد.
اما نویر معتقد است تیمشان به مرحله بعد صعود خواهد کرد و می‌گوید انها هیچ شکی به خودشان ندارند.

وی در این خصوص گفت: علی‌رغم نتیجه بازی رفت با آرامش و خونسردی گام به دیار برگشت خواهیم گذاشت. اگر در تیم ما مشکلی هم وجود داشته باشد ما هیچ گاه به خود شکلی نخواهیم داشت.

دروازه‌بان ملی‌پوش در ادامه افزود: می‌دانیم که در دیدار مقابل شاختار باید جانب احتیاط را رعایت کنیم و مراقب ضد حملات این تیم باشیم شاختار در ضد حملات بسیار خطرناک عمل می‌کند.
تیم ما اصولا در تمام دیدارها با هدف پیروزی به میدان می‌رود در این دیدار نیز ما محکوم به برد هستیم.

شاید این شرایط کمی برای ما پیچیده باشد اما ما این گونه شرایط پیچیده را دوست داریم و می‌دانیم می‌توانیم با ارایه بازی خودمان پیروز میدان شویم.

گفتنی است بایرن در دیدار مقابل شاختار آلونسورا به دلیل محرومیت و تیاگو الکانتراو؟؟؟ مارتینز را به دلیل مصدومیت دراختیار نخواهد داشت.

فلیپ لام نیز تمرینات منظم خود را آغاز کرده است اما گواردیولا نمی‌تواند این ستاره را برای این دیدار در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار