بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن از تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی سطح بخش در روز سه شنبه 19 اسفند ماه به دلیل بارش برف و یخ زدگی معابر خبر داد.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به وضعیت جوی منطقه اظهار داشت: در این راستا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای رودهن و آبعلی و تمامی روستا های تابعه امروز سه شنبه 19 اسفند ماه تعطیل شد.

وی گفت: مدارس نوبت عصر سطح بخش رودهن باز هستند و در صورت تداوم بارش برف و یخ زدگی معابر تصمیمات لازم برای این مدارس نیز اتخاذ خواهد شد.

بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن همچنین از باز بودن تمامی راه های روستایی و جاده های منتهی به رودهن از جمله محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: ماموران راهداری و همچنین ستاد برف روبی شهرداری های رودهن و آبعلی با تمام توان، امکانات و تجهیزات لازم در حال نمک پاشی و پاکسازی جاده ها و معابر می باشند.

شایان ذکر است علی رغم نزدیک شدن به فصل بهار و گرمتر شدن هوا در چند روز اخیر، بارش برف سنگین از شب گذشته در منطقه آغاز شده وهمچنان ادامه دارد که این بارش در سطح شهر رودهن به بیش از 15 سانتری متر و در ارتفاعات به بیش از نیم متر نیز می رسد.


انتهای پیام/ق

برچسب ها: برف ، تعطیلی ، مدارس ، یخ زدگی ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.